اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰
دکتر ایدنی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در دیدار خانواده دانشجویان شهید: ما امروز بیشتر از آنکه دغدغه نام شهدا را داشته باشیم، می بایست دغدغه فرهنگ شهادت را داشته باشیم.

دکتر سید اسماعیل ایدنی بعدازظهر امروز سه شنبه 1392/12/27 به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین در آستانه فرارسیدن سال نو به دیدار خانواده دو دانشجوی شهید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز رفت. خانواده شهیدان سید محمدعلی حکیم و هادی راستی میزبان دکتر ایدنی و هیئت همراه بودند.

دکتر ایدنی در این دیدار ضمن تجلیل و تقدیر از خانواده های شهیدان، وضعیت کنونی فرهنگی جامعه را مطلوب ندانسته و آن را نیازمند تمرکز و کار فرهنگی بیشتر و عمیق تر با محوریت پایه ای و اساسی فرهنگ شهادت دانستند.

ایشان افزودند: ما امروز بیشتر از آنکه دغدغه نام شهدا را داشته باشیم، می بایست دغدغه فرهنگ شهادت را داشته باشیم. فرهنگی که اگر در جامعه ما به صورت تمام و کمال حاکم گردد از یک سو بسیاری از اختلافات سیاسی و دعواهای موجود در جامعه در بین مسئولان را از بین خواهد برد و از سوی دیگر آحاد مردم و جوانان را به سمت تعالی انسانی و عرفانی و ارتقاء نگرش ها و بینش ها پیش خواهد برد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در بین تمام مخلوقات هستی میل به بقاء و حیات بیشتر انکار ناپذیر و وسوسه انگیز هست و در این میان وقتی انسانی حاضر می شود برای رسیدن به تعالی و کمال وجودی، از ذیقیمت ترین دارایی خود بگذرد و خود را فدای رسالت و هدف بزرگ خود نماید این ایثار وصف ناپذیر و تامل برانگیز است.

ایدنی خطاب به خانواده شهیدان حکیم و راستی اینگونه عنوان نمودند: که این دیدارها و زیارت خانواده شهدا همانند واکسیناسیون همواره مورد نیاز ما و تلنگریست تا در این روزگار غریب راه را از بیراهه بشناسیم.

گفتنی است در این دیدار، دکتر ساسان موگهی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه و همچنین جناب آقای صفات مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان شرکت داشتند.

در پایان این دیدار نیز لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از طرف آقای دکتر ایدنی تقدیم خانواده های این دو دانشجوی شهید گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار