حسین علیزاده موسیقیدان برجسته کشور چند روز پیش به شوخی گفته بود، وی را باید تنها رقیب رئیس جمهور در سفرهای استانی دانست.

"> رقیب سفرهای استانی احمدی نژاد در خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۷

حسین علیزاده موسیقیدان برجسته کشور چند روز پیش به شوخی گفته بود، وی را باید تنها رقیب رئیس جمهور در سفرهای استانی دانست.

 

استقبال گرم خوزستانی‌ها از کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی موجب شد برنامه آنان یک شب دیگر در شهر بهبهان تمدید شود.

حسین علیزاده و پژمان حدادی در حالی طی سه شب گذشته نخستین اجراهای تورکنسرت «آن و آن» را در اهواز به روی صحنه بردند که بلیت‌های آن از یک هفته قبل خریداری شده بود.

با اینکه پیش از این اعلام شده بود این گروه یک اجرا هم در بهبهان خواهد داشت، با توجه به درخواست‌های پرشمار مردم خوزستان، دست ‌اندرکاران این برنامه برآن شدند علاوه بر چهارشنبه، روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت نیز یک اجرای اضافی در این شهرستان داشته باشند.

با این حساب حسین علیزاده از 17 تا 23 اردیبهشت به مدت هفت شب بی‌وقفه در شهرهای اهواز، بهبهان و بوشهر به روی صحنه می‌رود.

کنسرت‌ فوق برنامه حسین علیزاده و پژمان حدادی در تالار فرهنگسرای بهبهانیان شهرستان بهبهان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با مراکز مهستان هنر  و آموزشگاه موسیقی آهنگ تماس بگیرند.

حسین علیزاده و پژمان حدادی در پایان کنسرت خود در اهواز مورد تشویق شدید تماشاگران قرار گرفتند.

اما همزمان با به صحنه رفتن حسین علیزاده و پژمان حدادی در خوزستان، پیش فروش بلیت‌های کنسرت «آن و آن» در تبریز نیز با استقبال روبرو شده که برگزارکنندگان این تور را برآن داشته که در پی تمدید کنسرت در این شهر نیز باشند.

شهرهای ساری و آمل هم که پس از تبریز میزبان حسین علیزاده و پژمان حدادی خواهند بود، از ظهر چهارشنبه 20 اردیبهشت کار بلیت فروشی را آغاز کرده‌اند.

بلیت‌های این کنسرت ها در فرهنگ‌خانه مازندران، شهرکتاب ساری، مؤسسه فرهنگی‌هنری چاووش شمال، آموزشگاه موسیقی حنانه و کتاب‌فروشی شبآویز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مردم خونگرم خوزستان در پایان کنسرت «آن و آن»، ساعتی را به گرفتن امضاء و عکس یادگاری با علیزاده گذراندند

پیش از این اعلام شد بود تهیه‌کنندگان این تورکنسرت قصد دارند در روزهای اول و دوم خرداد اجراهایی را در شهر ارومیه برگزار کنند که علیرغم پی‌گیری‌های بسیار از سوی دفتر موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، امکان برگزاری این کنسرت در تاریخ‌های یاد شده فراهم نشد و برگزاری کنسرت حسین علیزاده در شهر ارومیه به زمان دیگری موکول شده است.

با توجه به تور برنامه‌های پیش روی حسین علیزاده در دو ماه آینده که در 10 شهر برگزار خواهد شد،‌‌ همان طور که خود او چند روز پیش در شیراز به شوخی گفته بود، این موسیقی‌دان را باید تنها رقیب رئیس جمهور در سفرهای استانی دانست.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار