شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
فرماندار شهرستان هندیجان:
فرماندار شهرستان هندیجان گفت:مساجد علاوه برمحل عبادت و راز و نیاز با خداوند،محل کسب علم و دانش و یادگیری به سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند.
در اولین حضور احمد جعفری نسببه عنوان فرماندار در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان هندیجان بیان کرد: مقام معظم رهبری چندین بار در مورد مشکلات فرهنگی تذکرات لازم را به مسئولین و مردم داده اندکه باید حل مشکلات فرهنگی جامعه جزء الویت ها باشند. ما برای حل مسایل و معضلات فرهنگی مساجد،مدارس و دیگر مکان های مذهبی چه کاری کرده ایم؟ چرا در مساجد ما کانون فرهنگی نداریم با اینکه مراکز فرهنگی بودجه های کلان فرهنگی دارند، اما نتیجه لازم را در این مسایل نمی گیریم.
فرماندار شهرستان هندیجان تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب تذکرات بسیاری به مسئولین می دهند که ای مسئولین کوتاهی از شماست.باید طرح مطالعه کتاب و فرهنگ سازی کتابخوانی در هندیجان صورت گیرد.متأسفانه در مساجد ما کتابخانه جهت مطالعه وجود ندارد.
وی با انتقاد از برخی مسئولین گفت: بنده عادت دارم شفاف صحبت کنم و اگر مسئولی نتواند برای مردم کار کند،پس بهتر است خداحافظی کند تا افراد دلسوزتری جایگزین شوند،ما رهبر انقلاب را داریم که شبانه روز با تمام مشکلات کشور و بین الملل که با سن بالا تلاش و فعالیت های زیادی برای حفظ اسلام و انقلاب و راهگشایی از مشکلات مردم انجام می دهد ولی ما شاهد این هستیم که برخی مسئولین دغدغه ای برای حل مشکلات ندارند.
فرماندار شهرستان هندیجان بیان داشت:رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید: دشمنان ما از ماهواره و سایت های فارسی زبان که 24 ساعته علیه اسلام و انقلاب تبلیغات سوء می کنند تأسیس کرده و سوء استفاده می کند، اما ما چند ماهواره و سایت برای تبلیغ اسلام و نظام راه اندازی کرده ایم و البته مردم پایبند نظام و انقلاب و روحانیت هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار