شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند گفت: تور بازدید رایگان از مراکز گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر به صورت روزانه از طریق سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌گردد.
 
سیدمرتضی نعمت‌زاده گفت: تور بازدید از بخش‌های مختلف گردشگری در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی با همراهی راهنمایان مجرب تور و ارايه اطلاعات مکتوب در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت رایگان برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به محل مرکز نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند واقع در دیری‌فارم مراجعه نمایند.
 
او افزود: نمایشگاه صنایع دستی به صورت همزمان در موزه آبادان و نگارستان خرمشهر به منظور ارايه توانمندی‌های هنرمندان بومی منطقه در حوزه معرق کاری، چرم، حصیربافی و غيره در ایام نوروز آماده بازدید علاقه‌مندان به هنر است.
 
وی با اشاره به آماده‌سازی بیش از پنج هزار بسته نوروزی گفت: این بسته‌ها به منظور معرفی هر چه بهتر منطقه آزاد اروند به مهمانان نوروزی آماده‌سازی شده است که شامل نقشه گردشگری و معرفی مراکز تفریح، فرهنگی، مذهبی و گردشگری آبادان و خرمشهر است که از طریق کیوسک‌های "از من بپرس" و همچنین هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مبادی ورودی منطقه توزیع خواهد شد.
 
نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: معرفی بخش‌های مختلف تفریحی، مذهبی و تاریخی منطقه به همراه اطلاعات مورد نیاز مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور اعم از هتل‌ها، آژانس‌ها، بیمارستان‌ها و بازارهای خرید از مهمترین رویکردهای توزیع بسته‌های نوروزی است.
 
ريیس ستاد تسهیلات نوروزی اروند گفت: آماده‌سازی حاشیه ساحلی اروند صغیر واقع در جزیره مینو به همراه فعال‌سازی باشگاه قایقرانی و افتتاح دریاچه لاله‌های اروند بریم از برنامه‌هایی است که به منظور رفاه حال شهروندان و مهمانان نوروزی صورت گرفته است.
 
وی گفت: راه‌اندازی پیست خاکی "ماشین‌های باگی" روبه‌روی کمپ نوروزی مرکز نمایشگاه منطقه آزاد اروند یکی دیگر از سرویس‌هایی است که در ایام نوروز به علاقمندان داده خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار