اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
سیدشکرخداموسوی نماینده مردم اهواز،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی سید شکرخداموسوی، متن این این پیام به شرح ذیل است.
بهار طبیعت از راه میرسد و صحنه جهان، آیینه نمای قدرت خداوندی می گردد. بنگر به رستاخیز طبیعت که چه زیباست و هرسال رستاخیزی دیگر را تجربه میکنیم.
آری بهار امسال، اشک ها و لبخندها در هم آمیخته اند، اشک های بهاری خود را تقدیم به یادگار پیامبر(ص)، ام الحسنین حضرت فاطمه زهرا(س) می نماییم و شاخه ای از گل یاس میهمان سفره هفت سین امسال می کنیم تا که یادی از یادگار رسول خدا را زنده کند. 
سال نو و بهار نو را فرصتی نو برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن می بینیم. اینجانب بعنوان خدمتگزار کوچک مردم در مجلس شورای اسلامی ،فرارسیدن فصل شادی بخش و نشاط آور بهاران و حیات دوباره زمین که نشانه ای از قدرت و رحمت الهی است را به محضر مردم شریف استان بزرگ خوزستان به ویژه مردم بزرگوار شهرستانهای اهواز،کارون،باوی و حمیدیه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای تمام مردم عزیز استان سرافرازمان سالی سرشار از موفیقیت از خداوند متعال ارزومندم.
امیداست خدای دگرگون کننده دل ها و دیده ها، تدبیر کننده روز و شب ، دگرگون کننده حالی به حال دیگر، حال ما و شمارا به بهترین حال دگرگون نمایید.
الهی، طراوت بهار را به نور ظهور مولایمان بیارای
ودل دوستانمان را در جویبار رحمتت شستشو کن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار