شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
قدرت الله علیخانی از روزهای پیش از انتخابات 92 می گوید:
نزد آقای هاشمی رفتم و با ایشان قدم زدیم و صحبت کردیم. مانند همیشه بود، یک جمله به من گفت که شنیدم ناراحتی؟ مثل من باش و به خودت ناراحتی راه مده.!. قبل از ثبت نام و بعد از ثبت نام و بعد از رد صلاحیت برایم یکی است و حالات فرقی نکرده است. بنا به اصرار و خواست مردم وظیفه ای داشتم و ناراحت نباشید.

پیام نو: حجت الاسلام قدرت الله علیخانی در گفت و گویی علت اعتراض نکردن آیت الله هاشمی رفسنجانی به پروسه رد صلاحیتش در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان را تشریح کرد.

به گزارش پیام نو، قدرت الله علیخانی که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد و هم اکنون نیز مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام است در رابطه با چرایی اعتراض نکردن آیت الله هاشمی به رد صلاحیتش در انتخابات ۹۲ می گوید: کسانی که قبل از من هم ایشان را می شناختند، معتقدند که آیت الله هاشمی در مقابل حوادث و وقایع بسیار صبور هستند. به خاطر صبوری شان آرامش خود را حفظ می کنند و به قول قدیمی ها از کوره در نمی روند. در خانه خود هم همینطور هستند و خیلی کم عصبانی می شوند. کلا بعید می دانم کسی را پیدا کنید که بگوید ایشان عصبانی شده اند!

وی در ادامه می گوید:  روزی ایشان کاندیدا شدند، آقای رسایی در مجلس گفت که رئیست را رد صلاحیت می کنیم. البته همیشه شوخی هایی که با رسایی داشتیم و داریم حالت شوخی بود ولی می دانستم که اینبار جدی است. اما در مخیله ام نمی گنجید واقعا در جامعه ای که آیت الله هاشمی سهم عظیمی دارند، آیا ممکن است رد صلاحیت شوند؟ زمانی که رد صلاحیت ایشان اعلام شد من به همراه راننده ای در مسیر منزل بودم که خیلی گریه کردم و گفتم ببین کار به کجا کشیده شد که ایشان باید رد صلاحیت شوند؟ تحملش برایم سخت بود و صبح تصمیم گرفتم که نزد آیت الله هاشمی بروم و سلامی بگویم. دیدم زودتر از من آقای ناطق منزل ایشان است. نزد آقای هاشمی رفتم و با ایشان قدم زدیم و صحبت کردیم. مانند همیشه بود، یک جمله به من گفت که شنیدم ناراحتی؟ مثل من باش و به خودت ناراحتی راه مده.!. قبل از ثبت نام و بعد از ثبت نام و بعد از رد صلاحیت برایم یکی است و حالات فرقی نکرده است. بنا به اصرار و خواست مردم وظیفه ای داشتم و ناراحت نباشید.

علیخانی که با ویژه نامه نوروزی روزنامه آرمان به گفتگو نشسته بود، در ادامه در رابطه با اعتراض نکردن آیت الله هاشمی می گوید: آقای هاشمی عاقل تر از این حرف هاست. آرامش، وحدت و پیشرفت انقلاب و حفظ نظام برای آقای هاشمی از همه چز واجب تر است و اولویت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار