استاندار خوزستان دیدار صمیمانه رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم استان ها  را جلوه ای زیبا از عشق و علاقه مسئولان نظام به مردم و از سوی دیگر اعتماد مردم به خدمتگزاران خود دانست.

"> تعبیر جالب استاندار از سفرهای استانی احمدی نژاد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵

استاندار خوزستان دیدار صمیمانه رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم استان ها  را جلوه ای زیبا از عشق و علاقه مسئولان نظام به مردم و از سوی دیگر اعتماد مردم به خدمتگزاران خود دانست.

 

شوشان : استاندار خوزستان در آیین جشنواره یکصدمین سفر ریاست جمهور ،سفرهای استانی دولت را یک نهضت جدید در عرصه خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: راه آورد چنین اقدامات ارزشمندی،زمینه ساز فرصت های طلایی برای توسعه و پیشرفت استانهاست.

سید جعفر حجازی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور محرومیت در شهرستانها را از بین برده خاطرنشان کرد: محرومیت در شهرستان ها که طی سالهای قبل از آغاز سفرهای استانی دولت به فراموشی سپرده شده بود دوباره مطرح و برای زدودن غبار محرومیت از چهره این مناطق تلاش مضاعف شده است.

به گزارش شوشان ، وی دیدار صمیمانه رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم استان ها و به خصوص اقشار محروم جامعه را ،جلوه ای زیبا از عشق و علاقه مسئولان نظام به مردم و از سوی دیگر اعتماد مردم به خدمتگزاران خود دانست و گفت: برتری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر سایر نظام های موجود سیاسی همین است که حضور در بین مردم و رسیدگی به امورات آنان را همیشه مایه فخر و مباهات خود  دانسته است.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به آسیبهای ناشی از جنگ تحمیلی در برخی شهرهای خوزستان گفت: با روی کار آمدن دولت های نهم و دهم و اهتمام جدی شخص رئیس جمهور محبوب کشورمان بار دیگر پرونده مناطق آسیب دیده از جنگ گشوده شد و فصل نوینی در توسعه و آبادانی این شهرها آغاز شد.

حجازی ضمن اشاره به اینکه مصوبات سفرهای استانی، مسایل و مشکلات استانها را بصورت میدانی هدف گیری کرده است خاطرنشان کرد: اجرای چنین مصوباتی، تلاشی مضاعف از سوی تمامی دستگاههای یک استان را می طلبد تا در آخرین سال دولت دهم که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی میباشد، بیش از پیش شاهد به ثمر نشستن حرکت ارزشمند دولت باشیم.

استاندار خوزستان همچنین در خصوص ایجاد این نمایشگاه،آن را کلکسیونی از دستاوردها و مصوباتی که در طی سه سفر دولت به استان خوزستان به تصویب رسانده دانست و گفت: در این نمایشگاه تلاش شده تا کارگاهها و فعالیت هایی که مردم مستقیما" با آنها در ارتباط هستند به نمایش گذاشته شده است.

وی در خصوص نبود غرفه های شرکت نفت،گاز،ملی حفاری و .. در این نمایشگاه گفت:در سالهای اخیر در صنعت نفت ،گاز و غیره اقداماتی زیادی انجام شده اما این نمایشگاه به سبب اینکه بیشتر به روش کار آمار و ارقامی اختصاص دارد و میزان پیشرفت پروژه ها را به مردم نشان میدهد به این بخش بیشتر اختصاص داده شده و صنعت نفت و گاز نیز به لحاظ تخصصی بودن در نمایشگاههای تخصصی مثل نمایشگاهی که اخیرا در منطقه آزاد اروند برگزار شده بود اقداماتی را انجام داده اند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار