شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
استاندار خوزستان :
استاندار خوزستان با اشاره به تدوین دستورالعمل حمایت از تولید کنندگان در استان خوزستان گفت: با تدوین این دستورالعمل از این پس واردات کالاهایی که توان تولید آن توسط واحدهای تولیدی در استان خوزستان وجود داشته باشد ,ممنوع است.
استاندار خوزستان با اشاره به تدوین دستورالعمل حمایت از تولید کنندگان در استان خوزستان گفت: با تدوین این دستورالعمل از این پس واردات کالاهایی که توان تولید آن توسط واحدهای تولیدی در استان خوزستان وجود داشته باشد ,ممنوع است.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز به نقل از خبرگزاری ایرنا خوزستان،ˈعبدالحسن مقتدایی ˈعصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان خوزستان که در محل سالن شهید هاشمی استانداری برکزار شد گفت: تا پایان فروردین سال 93 دستورالعمل استقاده از محصولات استانی در حمایت از تولید کنندگان تدوین خواهد شد.
وی افزود: هیچ کدام از ذیحسابان دستگاه های دولتی اجازه تایید هیچ فاکتوری خرید از خارج از استان را ندارند و از این پس راه های استان برای جلوگیری از واردات از سایر استان ها کنترل می شود .
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مدیران استانی مسوول تامین امنیت مردم هستند ,گفت: امنیت مردم تنها در قالب تولید کار معنا پیدا می کند و برای تولید کار نیز باید از تولید کنندگان استانی حمایت شود.
مقتدایی با اشاره به اجرای طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری گفت:این طرح از 17 سال قبل و با هدف توسعه 850 هزار هکتار از اراضی مستعد استان خوزستان آغاز شد و به تدریج به 550 هزار هکتار در دو استان خوزستان و ایلام رسید، در حالی که بسیاری از کارشناسان بر اجرای همان 850 هزار هکتار تاکید دارند.
وی با اشاره به ابلاغیه استفاده از ماشین آلات منطقه آزاد اروند ,گفت: این ابلاغیه به رفع مشکلات بخش حمل و نقل استان خوزستان کمک خواهد کرد و لغو یا ابلاغ مجدد آن نیز بر عهده استاندار خوزستان است و این طرح با اولویت استفاده بازرگانان خوستانی اجرا خواهد شد.
عالی ترین مقام دولتی دراستان خوزستان با اشاره به اینکه مدیران بدون ریسک ,مدیران خلاقی نخواهند بود , افزود: مدیران استان خوزستان باید در نحوه عملکرد خود ریسک پذیر باشند و در غیر این صورت شایستگی خدمت به مردم را ندارند.
مقتدایی همچنین از تولید کنندگان استانی خواست در تولیدات خود خلاقیت داشته و استانداردهای لازم را رعایت کنند.
رییس شورای اداری استان خوزستان با اشاره به تشکیل ستاد معین عمران در استان خوزستان گفت: نخستین جلسه این ستاد برای عمران سواحل استان خوزستان ،تالاب ها ،مراکز گردشگری صبح امروز(دوشنبه)تشکیل جلسه داد تا شرایط استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های گردشگری استان خوزستان فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه در سال 93 باید شاهد رشد و شکوفایی استان خوزستان باشیم ,افزود: در پایان سال 93 باید به گونه ای عمل کرده باشیم که آمار مهاجرت از استان خوزستان کاهش یابد.
وی با تاکید بر بحث فرهنگ عمومی و مشترک بین تمامی اقوام در استان خوزستان گفت: باید به گونه ای عمل شود تا تمامی مزیت ها ،برتری ها و امتیازات تمامی اقوام مختلف جمع بندی شده تا فرهنگ اقوام در استان خوزستان نهادینه شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار