اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شوشتر گفت: بازديد گردشگران از سايت هاي تاريخي اين شهرستان بي نظير بوده و رو به افزايش است.

به گزارش شوشترنامه، علي محمد چهارمحالي اظهار كرد: سايت هاي تاريخي شهرستان شوشتر از روزهاي قبل از تحويل سال نو مملو از گردشگر بوده است و اين روند روز به روز در حال رونق گرفتن است.

وي افزود: سايت آبشارهاي شوشتر از پربازديد ترين سايت هاي تاريخي استان خوزستان به شمار مي آيد كه تا پايان وقت بازديدهاي سايت هاي تاريخي روز سوم فروردين ماه بازديد7 هزار و 450 نفر در اين سايت به ثبت رسيده است.

رئيس اداره ميراث فرهنگي شوشتر خاطرنشان كرد: پربازديد ترين سايت تاريخي شهرستان شوشتر پس از آبشارهاي اين شهرستان سايت قلعه سلاسل است كه بيش از 3 هزار و 900 بازديد از اين سايت ثبت شده است.

وي با اشاره به استقبال مردم از بازارچه صنايع دستي شهرستان شوشتر افزود: تاكنون 2 هزار و 380 نفر از سايت سراس افضل، 2 هزار و 500 نفر از منزل مرعشي، يك هزار و 690 نفر نيز از خانه مستوفي بازديد كرده اند.

چهارمحالي تاكيد كرد: حضور راهنمايان تور در آثار تاريخي شوشتر باعث افزايش رفاه مردم و بازديدكنندگان شده است و در اين زمينه مي توان ادعا كرد كه كيفيت بازديد مردم از سايت هاي گردشگري و تاريخي شوشتر ارتقا يافته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار