اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
معاون اداره کل هواشناسی خوزستان
معاون اداره کل هواشناسی خوزستان از ورود يك سامانه بارش‌زا به استان خبر داد.

علی‌رضا غلام‌پور اظهارکرد: در روزهای یکشنبه تا دوشنبه شاهد وزش بادهای قابل ملاحظه در استان خواهیم بود و سواحل خلیج فارس، مواج می‌شود.

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: در 24 ساعت آینده، آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد پیش بینی می‌شود.

غلام‌پور افزود: بيشينه دمای امروز اهواز به 31 و كمينه دماي صبح ، به 14درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. در شبانه روز گذشته نیز آبادان با دمای32 و ایذه با 6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی اظهارکرد: همچنین در اطلاعیه شماره 1 مورخه 9 فروردین 93 آمده است؛ براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های عددی اداره کل هواشناسی خوزستان، سامانه ای بارش زا، از اواخر وقت روز شنبه تا اواخر وقت روز دوشنبه منطقه را متاثر کرده که علاوه بر بارندگی در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس دمای هوا، احتمالا رعد و برق و رگبار پراکنده، تگرگ در برخی نقاط استان و مواج شدن شمال خلیج فارس خواهد شد. شدت بارندگی در روز یکشنبه، موجب آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط شمالی و شرقی استان می‌گردد. لازم به ذکر است؛ اين موج ممکن است در بعضی ساعات از روزهای یکشنبه و دوشنبه به علت برخاستن گرد و غبار ناشی از وزش باد، باعث کاهش دید در نواحی از مرکز و غرب استان گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار