اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
دفتر مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به کاهش دما ، بارش باران و احتمال آبگرفتگی در مناطق شمالی و شمال شرق استان استان هشدار داد.
 دفتر مدیریت بحران استانداری خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با نفوذ یک سامانه بارشی به استان ، شاهد ناپایداری ها جوی در برخی مناطق واقع در شمال ، شمال شرق و شرق استان به صورت باران و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

این مدیریت نسبت به احتمال آبگرفتگی برخی مناطق استان هشدار داد و از فرمانداران این مناطق خواسته است تدابیر لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی بکار گیرند.

اداره کل هواشناسی خوزستان نیز اعلام کرد از شنبه شب با نفوذ سامانه بارشی ، برخی مناطق شمال و شمال شرق شاهد بارش باران بودند که این وضعیت تا دو روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بنا به اعلام این اداره کل ، به علت کمبود رطوبت ، این سامانه در مناطق جنوبی و غربی استان به شکل وزش باد شدیدکه گاه سرعت آن تا 50کیلومتر در ساعت خواهد رسید خودنمایی خواهد کرد.

مرکز پیش بینی هواشناسی خوزستان ، آبهای شمالی خلیج فارس را تا دو سه روز آینده مواج و طوفانی پیش بینی کرده و از قایق های کوچک خواسته شده وارد محدوده آبهای شمالی خلیج فارس نشوند.

هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان ابری همراه بارش پراکنده باران می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار