شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۰

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: چهره شهر شوشتر باید در اسرع وقت تغییر کند تا مردم نسبت به شرایط شهر و پیشرفت آن امیدوارتر باشند.

به گزارش فارس ، فرامرز محمودی کوهی در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی تعریض در خیابان طالقانی شوشتر حذف شده و طرح جامع بدون این تعریض ابلاغ شده است و باید درباره نوسازی مغازه‌ها و صدور مجوز ساخت و ساز در این خیابان برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید مردم را تشویق کرد تا در این باره اقدام کنند، افزود: باید تلاش کنیم تا مردم برای در خواست ساخت و ساز به شهرداری مراجعه کنند و در این باره باید مردم را تشویق کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید در این باره برنامه ارائه کند، افزود: این نهاد باید برای نحوه تصویب سیاست‌های تشویقی در این باره برنامه‌های خود را به شورای اسلامی شهر ارائه کند تا شورای اسلامی شهر با تعدیل و تغییر آنها بهترین طرح را برای اجرا در شهرداری تصویب و ابلاغ کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید با مردم در ساخت منازل و مغازه‌های سه طبقه نیز همکاری کرد، افزود: باید به دنبال راه‌کاری برای صدور مجوز سه طبقه در مرکز شهر باشیم تا قوانین موجود در طرح جامع شوشتر و ضوابط طرح میراث فرهنگی با مشکل مواجه نشود.

محمودی کوهی تأکید کرد: تشکیل کمیسیون محیط زیست در شورای اسلامی شهر شوشتر از نیازهای ضروری است و در این باره باید تلاش زیادی کرد تا مشکلات موجود در شهر شوشتر را مورد بررسی قرار داده و برای رفع آنها برنامه ارائه کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار