اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
امام جمعه اندیمشک
امام جمعه اندیمشک گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب مورد نظر مقام معظم رهبری در سال جدید تلاش مضاعف نمایند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در همایش لبیک به بیانات مقام معظم رهبری که با حضور مسئولان شهرستان اندیمشک صبح امروز در مصلی جمعه اندیمشک برگزار گردید اظهار کرد: شعار امسال نشان از تیزبینی و نگاه ژرف معظم له به مسائل و مشکلات موجود جامعه دارد و نشان می‌دهد که ما در این مقوله ها با کمبودها و مشکلاتی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: ما در اقتصاد و فرهنگ با مسائلی روبه‌رو هستیم که حل این مسائل در سایه تلاش و کوشش همه مسئولان و همکاری مردم و البته داشتن مدیریت جهادی میسر می گردد.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به شور و شوقی که نسبت به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در جامعه ایجاد شده است تصریح کرد: در همه زمینه ها از جمله اقتصاد ، فرهنگ و عمران باید به مقوله فرهنگ‌سازی توجه ویژه شود و اول و آخر همه فعالیت‌هایی که در کشور صورت می گیرد حتی مسائل سیاسی فرهنگ و فرهنگ سازی مناسب حرف اول را می‌زند.

خدامی تاکید کرد: ما در این نظام سر سفره با کرامت قرآن و اهل بیت و تحت رهنمودهای امام و رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز هستیم و پیام برگزاری این همایش تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری و لبیک به پیام ایشان برای انجام کار و تلاش برای رسیدن به اهداف مورد نظر در سال جدید است که سعادت دنیا و آخرت ما را به دنبال خواهد داشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک در این همایش که با حضور مسئولان شهرستان اندیمشک و نهادهای فرهنگی و مذهبی مردم نهاد برگزار گردید کلیپ پیام نوروزی مقام معظم رهبری پخش گردید و مداحان در سوگ شهادت حضرت فاطمه (س) به مداحی و نوحه سرایی پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار