اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
در جریان سفر رئیس سازمان داوطلبان به شهرستان رامهرمز، خانواده های معزز شهدا و نیازمند این شهرستان در قالب طرح ملی نیابت، مورد دلجویی قرار گرفتند.

فرح ناز رافع با همراهی نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، از پایگاه ها و پست های نوروزی امداد و نجات بازدید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب مشارکت کننده در طرح داوطلب یار امداد و نجات، سال نو را به آنان تبریک گفت.

رئیس سازمان داوطلبان به جرای موفق طرح ملی فرشتگان رحمت در شهرستان مذکور اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰۰ سبد غذایی در این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است واین طرح تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

وی در ادامه در قالب طرح ملی نیابت به دیدار چندین خانواده شهدا، سالمند، معلول و نیازمند رفت و اظهار داشت: در این طرح داوطلبان این شهرستان با میل و رغبت و براساس توان و تخصص خود خدمات بسیار چشم گیری را به نیازمندان ارائه کرده اند.

امام جمعه موقت شهرستان ـ رئیس خانه داوطلب در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان رامهرمز ـ نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور رییس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور و اجرای طرح های بشر دوستانه داوطلبان جهت خدمت به همنوعان را به عنوان مصداق بارزی از آیه مبارکه "تعاونوا علی البر و التقوا" دانست که به اقشار مختلف مردم خدمات رسانی می کنند و در شعاعی بالاتر در سطح بین المللی توان معنوی خود را به معرض نمایش گذاشته اند تا جایی که امروز بعد ازبسیج، هلال احمر بیشترین داوطلبان خدمت به مردم را به خود جذب کرده است.

دکتر شمس الله بهمئی نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک سال نو و قدر دانی ازحضور رئیس سازمان داوطلبان، اجرای این طرح ها را در شهرستان رامهرمز بسیار موفق و ضروری عنوان کرد.

گفتنی است بازدید از خانه داوطلب شرکت سیمان خوزستان و تقدیر از مدیر عامل و مسئولین کارخانه به منظور راه اندازی این خانه داوطلب از دیگر برنامه های سفر رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور به استان خوزستان بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار