اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
وزیر کشور دولت خاتمی با بیان اینکه انتظار تکرار ادبیات احمدی‌نژاد از زبان روحانی را نداشتیم، گفت: اینکه مردم در سفرهای استانی پشت سر آقای روحانی بدوند، خیلی قابل قبول نبود.

 عبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در گفت‌وگویی با ویژه‌نامه نوروزی «اعتماد» از سفرهای استانی رئیس جمهور انتقاد کرده و گفته است: برنامه استقبال و بدرقه خیابانی و پشت سر آقای رئیس جمهور دویدن مردم یکی از مواردی بود که آقای روحانی خودش به آن اعتقاد داشت و بنا بود که اصلا نباشد؛ اینکه مردم پشت سر آقای روحانی بدوند خیلی قابل قبول نبود.

وی افزود: اینکه آقای رئیس جمهور بنشیند و مثل رئیس دولت سابق بگوید آقای وزیر پول از ما کار از شما بروید این کارها را انجام بدهید، اظهار چنین ادبیاتی از آقای روحانی انتظار نمی‌رفت.

وزیر کشور دولت اصلاحات در مورد کناره‌گیری محمدرضا عارف از یازدهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری نیز می‌گوید: اصلاح‌طلبان به این نقطه رسیدند که اشتباهات سال 88 را نباید تکرار کنند بنابراین نهایتا جمع‌بندی دوستان این بود که آقای عارف کنار برود و آقای روحانی به دلیل اینکه طیف قابل قبولی از عناصر معتدل مرتبط با آقای هاشمی بیشتر به آن گرایش پیدا می‌کنند در صحنه باقی بماند.

موسوی‌لاری در این گفت‌وگو اظهار داشته که محمدرضا عارف کاندیدای جبهه اصلاحات نبود بلکه یک کاندیدای منفرد اما دارای چهره اصلاح‌طلب بود.

وزیر کشور دولت خاتمی در حالی این ادعا را دارد که محمدرضا عارف اخیرا گفته است که مکانیسم شورای مشورتی خاتمی که موسوی‌لاری نیز عضو این شورا است را قبول نداشته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار