شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۵

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز به حرف هواداران فولاد گوش می دهم و حیا می کنم و از این تیم جدا می شوم.

مجید جلالی پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس تهران در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی امروز را همه مردم ایران به صورت زنده دیدند و شاید نیازی نباشد در مورد آن صحبت کنم.

وی افزود: امروز آخرین لحظات دوران مربیگری خود در باشگاه فولاد خوزستان را سپری کردم. در مدت چند سالی که در کنار این باشگاه بودم سعی کردم کارهای مثبت فراوانی برای این تیم انجام دهم و به توسعه فوتبال در این باشگاه و استان خوزستان کمک کنم.

جلالی تصریح کرد: در این مدت کارهای مثبتی انجام دادم؛ تیم را جوان کردم و فولاد را به سمت جوانگرایی سوق دادم اما امروز به حرف هواداران گوش می دهم و حیا می کنم و از فولاد جدا می شوم.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال خوزستان از هواداران ساده سوء استفاده می کنند به همین دلیل فوتبال خوزستان برای کسب موفقیت در فوتبال ایران باید ابتدا سکوها را اصلاح و آدمهای فرصت طلب را از این استان پاکسازی کند.

جلالی ادامه داد: در فوتبال خوزستان آدمهای خادم را بیرون می کنند و آدمهای فرصت طلب را جذب می کنند که این امر در نهایت به سود فوتبال این استان نخواهد بود.

وی گفت: از همه ممنون هستم که در این مدت من را یاری کردند و از هیچکس گله ای ندارم فقط لازم است بگویم که در این مدت که کنار فولاد بودم به هیچ وجه یک مربی پروازی برای این تیم نبودم و با فولاد زندگی کردم.

جلالی اظهار کرد: در شرایط فعلی سه پیشنهاد دارم که چون در این مدت خیلی خسته شده ام دوست دارم مدتی استراحت کنم. همچنین به مربیان جوان فوتبال کشور توصیه می کنم در تیمهای خود بازیکنان جوان و شریف همانند بازیکنان فولاد را جذب کنند.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: از رسانه ها و هواداران فوتبال خواهش می کنم این هشت بازی آخر فولاد خوزستان را در کارنامه مربیگری من ثبت نکنند چون این شکست‌ها تحمیلی بود.

وی تصریح کرد: در فوتبال خوستان عده ای منافع نامشروع داشتند ولی چون من به سختی در فولاد کار و تلاش و جوانگرایی و بومی گرایی کردم منافع آنها به خطر افتاد و آنها تیم را به حاشیه بردند تا من را قربانی کنند ولی به باشگاه فولاد و اهالی فوتبال خوزستان توصیه می کنم برای موفقیت فوتبال خوزستان این افراد را پاکسازی کنند.

مجید جلالی در این دیدار برای آخرین بار روی نیمکت هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان نشست.

دیدار دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از سری رقابتهای هفته آخر لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه دو بر یک به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید. گلهای این دیدار را طالب ریکانی در دقیقه هشت برای فولاد خوزستان و علی کریمی در دقیقه 55 و وحید هاشمیان در دقیقه 70 برای پرسپولیس به ثمر رساندند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار