شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۸

سرپرست اداره ارشاد بهبهان گفت: برتری زنان امروز جامعه ایرانی نشأت گرفته از دامان پاک حضرت زهرا(س) است.

سیدعبدالله حسینی‌منفرد در گفت‌وگو با فارس در بهبهان ضمن تبریک روز زن و مادر به همه زنان ایران اسلامی اظهار کرد: نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب بیانگر این واقعیت است که زنان همگام و همراه مردان در بسیاری از صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند.

وی تصریح کرد: زنان در دوران هشت ساله دفاع مقدس ضمن درمان و مداوای مجروحان، کار پشتیبانی پشت جبهه را نیز بر عهده داشته و امروز هم در عرصه‌های علمی و پژوهشی حضوری پررنگ و فعال دارند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان خاطر نشان کرد: برتری زنان امروز جامعه ایرانی نشأت گرفته از دامان پاک حضرت زهرا(س) است، زیرا آن بزرگوار در تمام عرصه‌های زندگی اجتماعی و سیاسی مباحثی چون ولایت‌مداری و دفاع از ولایت، تربیت بهترین فرزندان، همسرداری و ... برترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی و جهان بوده و خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی آن حضرت گفت: خداوند با توجه به معرفت، خلوص، صبر و فداکاری حضرت فاطمه زهرا(س)، آن حضرت را مرکز فیوضات خود قرار داده و ما که خود را مدعی محب آن بانوی بزرگ اسلامی می‌دانیم باید در اطاعت، عبادت و جهاد رهرو آن حضرت بوده و محبت به آن حضرت را در عمل نشان دهیم.

حسینی‌منفرد با بیان اینکه خداوند با رضایت حضرت فاطمه(س) راضی و با غضب این بزرگوار غضبناک ‌می‌شود، تصریح کرد: خداوند رضایت حضرت فاطمه(س) را می‌طلبد و این فضیلت والایی است که لقب راضیه و مرضیه به بانوی دو عالم داده شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در دنیایی که تمام ابرقدرت‌ها و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب کمر همت برای تخریب نسل جوان برای دورکردن آنان از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب را دارند، باید مراسم و جشن‌هایی پر محتوا و بی‌نظیر در شأن مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار