اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
حسین عبدالعزیزی: امسال برای اولین‌بار مراسم باشکوه عزاداری ایام فاطمیه(س) دوم شهروندان خوزستانی به ویژه اجتماع هیئت‌های مذهبی و دستجات به صورت زنده از شبکه استانی و سراسری شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شد.

امسال رسانه ملی در ایام نوروز برنامه‌های شادی‌آور را برای شهروندان پخش کرد اما در همه برنامه‌ها تلاش شد ایام فاطمیه(س) به حاشیه رانده نشود.

برای اولین‌بار مراسم با شکوه عزاداری ایام فاطمیه(س) دوم شهروندان خوزستانی به ویژه اجتماع هیئت‌های مذهبی و دستجات به صورت زنده از شبکه استانی و سراسری شبکه‌های اول، دوم، سوم، قرآن، آموزش، العالم و پرس تی وی پخش شد که حقیقتا این ابتکار و اقدام جالب صدا و سیمای استان و مدیر محترم این رسانه در راستای خدمت به شعائر دینی و ترویج معارف قابل تحسین و ستودنی است.

ناگفته نماند که صدا و سیمای مرکز خوزستان همه روزه همچون سال گذشته در شهرهای مختلف حضور یافته و مراسم عزاداری ایام فاطمیه (س) آن شهرستان را با گویش محلی آن شهر و آن هم با پخش زنده و تصویربرداری از مراسم عزاداری ایام فاطمیه(س) دوم توسط مردم استان در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و حتی روستاهای این استان نشان داد که عملکرد بهتری داشته است که جا دارد از رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای خوزستان برای تولید و پخش برنامه‌های فاخر و انعکاس شایسته این عزاداری‌ها قدردانی کرد‌.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار