شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۱

سرپرست فولاد اکسین خوزستان (بهبهان) گفت: اعتراض ما به رأی کمیته انضباطی سودی نداشته و با پاسخ منفی این کمیته برای بخشش مواجه شدیم.

شاهرخ آذرحزین امروز اظهار کرد: پس از حواشی دیدار تیم‌های فولاداکسین خوزستان(بهبهان) و نیروی زمینی تهران و درگیری‌هایی که میان نیروی انتظامی و بازیکنان نیروی زمینی اتفاق افتاد، این تیم تهرانی از ما به کمیته انضباطی شکایت کرد.

وی افزود: واکنش تماشاگران به رفتارهای غیراخلاقی بازیکن تیم نیروی زمینی نیز یکی از مواردی بود که این تیم بر روی آن مانور داده و از آن به سود خود استفاده کرد.

سرپرست فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: اما ورود دو تن از جامعه هندبال بهبهان به زمین و درگیری با برخی بازیکنان نیروی زمینی بیشترین ضربه را به ما زد و در حالی که آن دو به خیال خود از سر دلسوزی وارد شده‌اند، این کار به ضرر ما تمام شد.

وی ادامه داد: البته ما نیز فیلم‌ها و تصاویر زیادی را به کمیته انضباطی ارائه دادیم که در آنها به خوبی مشهود بود که بازیکنان ما هیچ دخالتی در درگیری‌ها و برخورد غیرورزشی و غیراخلاقی نداشته‌اند.

آذرحزین افزود: اما در پایان جلسه کمیته انضباطی، دو بازیکن نیروی زمینی تهران محروم و تیم ما نیز علاوه بر پرداخت 2 میلیون تومان جریمه نقدی، به انجام یک بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شد.

وی در ادامه بیان کرد: پس از صدور رأی، تقاضای کتبی برای بخشش و یا تخفیف محکومیت به فدراسیون هندبال ارسال کرده و رایزنی‌های زیادی نیز کردیم اما متأسفانه امروز پاسخ رسمی فدراسیون به دست ما رسید که در آن از پابرجا بودن این محکومیت خبر داده است.

سرپرست فولاد اکسین خوزستان در پایان گفت: به این ترتیب بازی امروز ما با مس کرمان در بهبهان بدون حضور تماشاگران خونگرم و پرشور بهبهانی برگزار و ما از امتیاز بازی خانگی خود محروم هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار