شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درخصوص جایگاه نامناسب خبرنگاران در ورزشگاه غدیر اهواز و مشکلات پيش آمده براي آن‌ها، توضیحاتي داد.
 
فرامرز کیانی‌زاده اظهار کرد: چندماه پیش زمانی که ناظران AFC جهت بررسی ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز به این‌جا آمدند، جایگاهی را که برای خبرنگاران در نظر گرفتند در فضای آزاد و در کنار تماشاگران  VIPبود که جایگاه هم طبق نظر آن ها ساخته شد.
 
وی بیان‌کرد: پس از آن هم خبرنگاران به ما اعلام کردند که جایگاهی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، به دلیل نزدیک بودن به جایگاه تماشاگران  VIP مناسب نیست و ما به همين دليل یک ماه پیش نرده‌های جایگاه خبرنگاران را بلندتر و تلق‌هايي هم تهیه کردیم و این جایگاه را از جايگاه تماشاگران جدا کردیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پس از این‌که ما این اقدامات را انجام دادیم، خبرنگاران گفتند که تلق‌هایی که در نظر گرفته شده است، موج دارند و نمی‌توانیم از آن‌جا بازی را به صورت دقیق ببینیم و من هم پس از آن تصمیم گرفتم که اتاق‌های سمت راست VIP را که برای اسپانسرها و سایر مسوولان در نظر گرفته شده است، در اختیار خبرنگاران قرار دهم.
 
وی افزود: به هر حال برای دیدار فولاد و بنیادکار قرار شد که خبرنگاران در آن اتاق‌ها مستقر شوند و با نصب تابلو هم مشخص كرديم كه اتاق‌ها برای خبرنگاران است اما وقتی پیش از بازی به استادیوم رفتم به من گفتند که ناظر مسابقات قبول نکرده است که خبرنگاران در این اتاق‌ها مستقر شوند و گفته است که خبرنگاران باید در همان جای قبلی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، بنشینند.
 
کیانی‌زاده گفت: در کل هر چه هم دوستان از ناظر فدراسیون خواستند که بگذارد خبرنگاران در همان اتاق ها مستقر شوند، نپذیرفت و خبرنگاران را از آن اتاق‌ها که ما براي آن‌ها پیش‌بینی کرده بودیم، بیرون کردند. ناظر خارجي فدراسیون هم اعلام کرد که اگر خبرنگاران در جای اصلی خود مستقر نشوند، باشگاه فولاد جریمه می‌شود.
 
وی عنوان‌کرد: برای بازی فرداي فولاد و استقلال هم خبرنگاران باید در همان جای قبلی مستقر شوند اما قصد داریم در آینده‌اي نزديك اتاق‌های سمت راست VIP را برای خبرنگاران در نظر بگیریم که انجام این كار از برنامه‌های ما است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پايان گفت: من به فکر خبرنگاران هستم و به دلیل این‌که دیدم آن‌ها درست می‌گویند و جایگاهی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، مناسب نیست، تصمیم گرفتم آن اتاق‌ها را براي آن‌ها در نظر بگيرم كه اين اقدام در آينده نزديك صورت مي‌گيرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار