شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۱

استاندار خوزستان كه براي تماشاي ديدار تيم‌هاي فولادخوزستان و پرسپوليس در ورزشگاه غدير اهواز حضور يافته بود، گفت: اين مسابقه را كه آخرين بازي ليگ بود به اين علت در ورزشگاه غدير برگزار كرديم كه احيانا اگر نواقص و مشكلاتي وجود داشته باشد، آن را برطرف كنيم.

سيدجعفر حجازي در گفت‌وگو با ايسنا اظهاركرد: نقاط ضعفي كه جوانان ما در اين بازي با آن مواجه شدند، حتما پي‌گيري خواهيم كرد تا در ليگ بعدي كه از چند ماه آينده شروع خواهد شد، ديگر نواقصي وجود نداشته باشد.

وي با بيان اين‌كه بيشتر مشكلاتي كه وجود دارد در زمان تبديل حالت مديريتي از سازنده به بهره‌بردار بوده است و لذا چند ماه فرصت داريم كه اين اشكالات را برطرف كنيم، افزود: طبيعتا اين مسابقه چون اولين بازي رسمي بود، نواقص و مشكلاتي وجود داشت ولي قطعا براي فصل آينده تمام اين ريزه‌كاري‌ها را برطرف خواهيم كرد.

استاندارد خوزستان درباره نارضايتي تماشاگران حاضر در ورزشگاه از وضعيت آب‌خوري‌ها بيان‌كرد: ما سعي كرديم كه امكانات هر چه زودتر آماده شود و اين ورزشگاه را به بهره‌برداري برسانيم و اين طور كه مردم مي‌گويند، اصلا آب خوردني وجود ندارد، نيست. آب خوردني وجود دارد و آب سردكن براي تماشاگران در اين ورزشگاه نصب شده است.

وي درخصوص چمن ورزشگاه اظهارداشت: به نظرم چمن كيفت خوبي دارد هر چند كه نگه‌داشتن اين استاديوم از همه چيز مهم‌تر است. چمن ورزشگاه نسبت به استاديوم‌هاي جاهاي ديگر هموارتر و بهتر است. البته در چين‌هاي بعدي كه روي اين زمين انجام مي‌شود، به نوعي چمن ترميم و بهتر خواهد شد.

حجازي افزود: معتقدم امكانات خيلي خوبي در اين استاديوم فراهم شده است كه در خيلي از استان‌هاي كشور وجود ندارد. ما بايد تلاش كنيم تا همه بخش‌هاي اين ورزشگاه به لحاظ كيفيت، از رختكن گرفته تا  زمين چمن، روز به روز بهتر شود.

وي با بيان اين مطلب كه ما بايد به دنبال آن باشيم كه مشكلات جزيي را برطرف و در نگه‌داشت اين ورزشگاه تلاش كنيم، گفت: بايد مشكلات اين ورزشگاه را شناسايي و در ليگ بعد آن‌ها را برطرف كنيم. از جمله مشكلات مهم اين ورزشگاه، مساله حمل و نقل و يا تعداد آب‌خوري‌هاي اين ورزشگاه است كه اميدواريم براي فصل آينده برطرف شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار