عده‌اي از تماشاگران با پرتاب بطري‌هايي كه در دست داشتند از پرسپوليسي‌ها پذيرايي كردند و اين نشان از ايراد در طراحي ورزشگاه درخصوص مكان اختصاص يافته براي رفت و آمد كادر هر دو تيم است.

"> پذیرایی از پرسپوليسي‌ها با بطری های آب در اهواز !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۳

عده‌اي از تماشاگران با پرتاب بطري‌هايي كه در دست داشتند از پرسپوليسي‌ها پذيرايي كردند و اين نشان از ايراد در طراحي ورزشگاه درخصوص مكان اختصاص يافته براي رفت و آمد كادر هر دو تيم است.

 

ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران از هفته پاياني رقابت‌هاي ليگ برتر كشور همراه با حاشيه‌هايي بود.

ديدار تيم‌هاي فولادخوزستان و پرسپوليس تهران از هفته آخر رقابت‌هاي ليگ برتر كشور در ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز با حضور حدود 10 هزار تماشاگر روز گذشته بيست و دوم ارديبهشت ماه برگزار شد و تيم پرسپوليس تهران كه هفته‌ها بود سير نزولي خود را سپري مي‌كرد در اين ديدار با نتيجه 2 بر يك فولادخوزستان را در اهواز مغلوب كرد و چند پله‌اي خود را از انتهاي جدول بالا كشيد.

اين بازي قرار بود ساعت 17 برگزار شود ولي به دليل گرماي هواي اهواز، اين ديدار ابتدا به ساعت 18 و بعد از آن به ساعت 17 و 30 دقيقه تغيير يافت كه اين جابه‌جايي ساعت بازي، ده‌ها هزار هوادار را سرگردان خيابان‌ها كرد.

از آن جا كه اين اولين بازي فولادي‌ها در ورزشگاه غدير اهواز بود، پيش از بازي عده‌ي زيادي از هواداران براي حضور در ورزشگاه سردرگم بودند و نمي‌دانستند كه مكان برگزاري اين ديدار كجاست و به زحمت خود را به 10 كيلومتري مركز شهر رساندند و پشت درهاي بسته ازدحام كردند.

انتظار مي‌رفت اين بازي تماشاگران بيشتري را به خود ببيند ولي گرماي هوا، بُعد مسافت و حساس نبودن اين بازي از نظر امتيازي، شايد از دلايل مهم حضور كم هواداران بود.

يكي ديگر از نكات جالب اين بازي اين بود كه پس از مدت‌ها انتظار براي بهره‌برداري از ورزشگاه غدير، بازهم كمبودها به وضوح به چشم مي‌خورد و نبود آب‌خوري براي هواداران، شرايط را براي ده‌ها هزار تماشاگر در گرماي 48 درجه هوا سخت كرده بود.

علاوه بر اين حاشيه‌ها موارد ديگري نيز روي سكوها به چشم مي‌خورد. در بين دو نيمه زماني كه كادر فني دو تيم و بازيكنان قصد ورود به رختكن را داشتند بايد از ميان جايگاه ويژه تماشاگران عبور مي‌كردند كه در اين بين عده‌اي از تماشاگران با پرتاب بطري‌هايي كه در دست داشتند از پرسپوليسي‌ها پذيرايي كردند و اين نشان از ايراد در طراحي ورزشگاه درخصوص مكان اختصاص يافته براي رفت و آمد كادر هر دو تيم است.

همچنين در اين بازي پس از گل دوم پرسپوليس تعدادي از هواداران اين تيم كه ميان هواداران فولاد نشسته بودند ابراز خوشحالي كردند كه اين ابراز احساسات بازهم به درگيري لفظي و فيزيكي هواداران دو تيم انجاميد.

در اين ديدار حاشيه‌هايي نيز براي نيمكت فولاد ايجاد شد؛ در پايان بازي تعدادي از هواداران در حركتي بي‌سابقه با شعار "جلالي حيا كن، فولاد را رها كن" خواستار جدايي اين مربي باتجربه از فولاد شدند كه در كنفرانس مطبوعاتي جلالي به اين نكته اشاره و از همان جا خداحافظي خود را با فولاد و هوادارانش اعلام كرد.

به گزارش ایسنا ، جداي از اين اتفاقات و حاشيه‌ها، نبايد از امكانات و شرايط خوب جايگاه خبرنگاران ورزشگاه غدير غافل شويم زيرا براي اولين بار بود كه خبرنگاران در يك محيطي آرام و مناسب و به دور از هر گونه حاشيه، مشغول به تماشاي بازي و ارسال خبر بودند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار