شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
رییس مجمع نمایندگان مجلس خوزستان:
وی با اشاره به اینکه، تاکنون سهمیه سوخت این صیادان شارژ نشده است، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در این بخش قانونی است که لنج های کشور را ملزم به توقف 15 روزه در آبهای محلی می کند و اجازه پهلو گرفتن این لنج ها را به بنادر کشور نمی دهد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه انسان خود یک محور فرهنگی است انقلاب اسلامی نیز یک انقلاب فرهنگی به شمار می رود.

جواد سعدون زاده شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری که با حضور جمعی از مسئولان استانی در استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: چالش پیش روی  انقلاب اسلامی در حال حاضر در مقوله های فرهنگی و اقتصادی است.
 
وی افزود: پس از آنکه نظام سلطه و استکبار جهانی برای از پای در آوردن انقلاب اسلامی از تحریم های ناعادلانه اقتصادی نتیجه ای نگرفت به حمله های همه جانبه به کشور ایران در موضوعات مختلف افتاد.
 
نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه، امیدوار هستیم که با ارزیابی دقیق و منسجم بتوانیم اقتصاد استان و پس از آن اقتصاد کشور را رونق ببخشیم اظهار کرد: آموزه های اسلامی موتور محرک انقلاب بوده و به وسیله آن ها می توانیم تهاجمات دشمن را به صفر برسانیم.
 
سعدون زاده با اشاره به اینکه، فرهنگ جوهره ذاتی انقلاب اسلامی است، گفت: عزم و همبستگی ملی می تواند به عنوان ریسمانی الهی باشد که همه با چنگ زدن به آن از تهاجمات فرهنگی دشمنان در امان باشیم.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان تصریح کرد: در سال های دفاع مقدس علی رغم همه کمبود امکانات با روحیه  فداکاری و اخلاص رزمندگان توانستیم سهمگین ترین هجمه های دشمن را تحمل کنیم.
 
وی با بیان اینکه، در جلسه شورای امنیت ملی که با حضور نمایندگان استان در روزهای پایانی سال گذشته برگزار شد در خصوص انتقال آب کارون به نتابج بسیار خوبی رسیدیم، گفت: برخورد قاطع با اخلالگران در مسائل اقتصادی از وظایف ذاتی قوه قضایی محسوب می شود به همین منظور امیدوار هستیم که  که این قوه با تکیه بر عدالت علوی با فساد مبارزه و محیطی امن برای سرمایه گذاری فراهم کند.

سعدون زاده با بین اینکه، از تاریخ 25 اسفند سال گذشته تا  15 فروردین سال جاری ده میلیون مسافر وارد استان خوزستان شدند، اظهار کرد: این تعداد مسافر با آمار حج در کشور عربستان در همین برحه زمانی برابری می کند و اگر این بتوانیم این تعداد مسافر را در طول سال پخش کنیم به طور حتم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری برای استان فراهم می شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از کاهش سهمیه سوخت شناورهای حمل و نقل دریایی در زمینه صیادی و حمل و نقل باری در آبادان عنوان کرد: این مسئله با توجه به فصل صید یک فاجعه برای بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل دریایی کشور در آبادان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه، تاکنون سهمیه سوخت این صیادان شارژ نشده است، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در این بخش قانونی است که لنج های کشور را ملزم به توقف 15 روزه در آبهای محلی می کند و اجازه پهلو گرفتن این لنج ها را به بنادر کشور نمی دهد.

سعدون زاده گفت: این کار بدون در نظر گرفتن منافع ملی و اقتصادی صورت گرفته است و ملوانان ایرانی باید با پرداخت هزینه های تحملیی در کشورهای مانند دبی توقف کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار