شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کیف گمشده یک مسافر نوروزی به ارزش یکصد میلیون تومان توسط امدادگر جوان جمعیت هلال احمر اندیمشک پیدا و به صاحبش تحویل گردید.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: یکی از طرح های نوروزی هلال احمر در راستای خدمت رسانی به مسافرین، طرحی است که با عنوان سحاب شناخته می شود و در قالب تیم های۲ نفره بصورت پیاده یا دوچرخه سوار با رویکرد ‌پیشگیری و ایمن‌ سازی ‌جهت‌ ارائه ‌خدمات در شلوغ ترین و مسافر پذیرترین ‌اماکن ‌و مناطق و آسیب‌ پذیرترین‌ نقاط‌ و سایر مراکز و مجموعه‌های‌‌ فرهنگی و فراغتی به تردد می پردازند.

بیژن فتاحی راد در خصوص تحویل کیف گمشده مسافر اهل کاشان افزود: در روز 13 فروردین یکی از امدادگران شرکت کننده در طرح سحاب در شهرستان اندیمشک در حالی که مشغول خدمات رسانی به نوروزی بود، در محدوده میدان جانبازان شهرستان متوجه یک کیف دستی می شود و با بررسی آن، به ارزش یکصد میلیون تومانی کیف پی می برد و با توجه به حس امانت داری و انسان دوستی درونی در جوانان خیراندیش هلال احمر به سرعت پیگیر پیداکردن آدرسی از صاحب کیف می شود.

وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی اموال درون کیف شامل چند کارت عابر بانک همراه با رمزهای آن ها، دو فقره چک 65 و 10 میلیون تومانی در وجه حامل، کارت ملی و گواهینامه رانندگی صاحب کیف بوده و عباس حاجی زاده از امدادگران جوان امانت دار و فرهیخته در کمترین زمان ممکن موفق به پیدا کردن صاحب کیف می گردد و در نهایت امانت به صاحبش باز می گردد.

فتاحی راد در پایان افزود: جمعیت هلال احمر خوزستان از وجود چنین جوانان پاکدامن و امانتداری بر خود می بالد و از همه جوانان این استان برای پیوستن به خیل عظیم خانواده بشردوست جمعیت هلال احمر دعوت به عمل می آورد تا در راستای خدمت رسانی به مردم شریف این استان به هلال احمر بپیوندند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
comment
0
1
comment آفرین بر این جوان پاک .خبر خوب و کاملی بود ولی یک نقص عمده داشت و آن هم انتظار میرود که آقای فتاحی راد که انسان خوش فکر با درایتی است و در راس سازمان جناب آقای دکتر خدادادی عزیز این جوان را مورد تشویق قرار دهند بنده بعنوان یک هم استانی از ایشان تقدیر میکنم و به خود می بالم که چنین جوانان پاک دست و متعد و خدا ترسی داریم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
comment
0
0
comment هلال احمر لطفا یک جایزه نقدی هم برای این جوانمرد در نظر بگیره تا مشوقی باشه واسه بقیه مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار