شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
حمید بورد مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب درپی صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال پیام تبریکی خطاب به مردم این شهر و استان خورستان صادر کرد.
حمید بورد مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب  درپی صعود تیم نقت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال پیام تبریکی خطاب به مردم این شهر و استان خورستان صادر کرد.

حمید بورد مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب  با صدور پیامی صعود تیم نفت مسجدسلیمان به مسابقات لیگ برتر فوتبال را به مردم این شهر و استان خوزستان تبریک گفت.

در پیام مهندس بورد  خطاب به مردم مسجدسلیمان  آمده است:

پیروزی تیم نفت مسجدسلیمات و صعود مقتدرانه این تیم لیگ برتر را به بازیکنان غیور ، کادر مربیگری و هواداران همیشه در صحنه باشگاه فرهنگی و ورزشی مناطق نفتخیزجنوب و مردم شریف مسجدسلیمان تبریک می گویم. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
comment
0
1
comment امكاناب امكانات فراهم كن هرچه سريعتر
comment
حاتمی کاهکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
comment
0
1
comment سلام جناب آقای بورد
دستتان درد نکند , اما یادتان باشد با این وضعیت موجود و بازیکنان و امکانات کم , نمیتوان در لیگ برتر حضور یافت , نیاز است که یک تحول و دگرگونی در کادر و تیم و همچنین فراهم کردن امکانات تیم و شهرستان بوجود آورد . نباید به صعود تیم به لیگ برتر افتخار کرد بلکه باید نگهداشتن تیم در لیگ برتر همت شود , شادی مردم را احترام بگذارید و آبروداری کنید آبروی شهر و استان و مردم غیور بختیاری را دست کم نگیرید , الحمدالله نفت منابع مالی وانسانی و متخصصانی بی شمار و سرشار از منابع مالی است , پس درزمینه سرمایه گذاری و پشتیبانی از تیم کوتاهی نکنید که جای هیچ ابهام و گذشتی وجود ندارد... زنده باد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار