اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان:
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: به نحو احسن برگزار کردن کنگره ملی شعر خلیج فارس باید تمام مسئولین فرهنگی متحد شوند تا از غرور ملی دفاع کنند. 
ناصر چنانی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با تبریک سال نو به هنرمندان و فرهنگ دوستان شهرستان هندیجان گفت:ما مدیون جان فشانی همه شهداء و جانبازان دوران 8 سال دفاع مقدس هستیم.
وی در ادامه افزود:اگر حرکت برای خدا باشد خداوند برکت و نصرت و یاری خود را نازل می کند بطوری که حضرت امام راحل(ره)در اوایل یک تنه حرکت عظیم انقلاب را آغاز کردند و به همین خاطر خداوند برکات خود را نازل کرد و دیدیم همه ملت ایران و دیگر ملت های آزاده را به حرکت درآورد و توانست انقلاب اسلامی بی نظیر را به سرانجام برساندکه تا کنون اثرات مثبت آن همه ملت های مسلمان و آزاده را برای آزادی از بند استعمار و غرب به تکاپو وادارد.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بیان داشت:ما باید دغدغه های مقام معظم رهبری را در خصوص مسائل فرهنگی به نحو احسن انجام بدهیم وکار را از کوچه و خیابان خود آغاز کنیم.
چنانی که در جلسه هم اندیشی با هنرمندان هندیجان حاضربود تغییر و تحول را نشانه کارای بهتر و سنت الهی دانست تا از ظرفیت های همه انسانها در زمینه های مدیریتی استفاده شود و تغییر در اداره ارشاد هندیجان از این موضوع مستثناء نیست پس از همه هنرمندان شهرستان هندیجان خواهشمندم در ماموریت جدید حسین پوردوستعلی وی را یاری کنند و فرهنگ ناب و غنی هندیجان را در کنگره عظیم و زیبای خلیج فارس به همه جهانیان معرفی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار