شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱

معاون آموزشي و پژوهشي دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان خبر داد: اين دانشگاه در جهت بومي‌سازي و محروميت‌زدايي، از متقاضيان تحصيل در دوره كارشناسي ارشد ثبت‌نام به عمل ‌مي‌آورد.

دكتر محمدحسين قرينه  با بيان اين مطلب اظهارداشت: دانشگاه به اين منظور از ميان متقاضيان تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد در استان خوزستان ثبت‌نام مي‌كند؛ متقاضيان تا پايان ارديبهشت‌ماه فرصت نام‌نويسي دارند.

وي ادامه‌داد: متقاضيان مي‌توانند براي آگاهي از شرايط ثبت‌نام و همچنين نام‌نويسي به پورتال دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان به نشاني www.ramin.ac.ir مراجعه كنند.

معاون آموزشي و پژوهشي دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان گفت: پذيرش دانشجوي كارشناسي ارشد در استان خوزستان با همكاري موسسه تحقيقات و توسعه نوين دانشمند(وابسته به بنياد مستضعفان) در 11 رشته و بدون شهريه انجام مي‌شود.

قرينه اظهاركرد: دانشگاه براي ثبت‌نام متقاضيان از نظر تعداد محدوديتي تعيين نكرده است اما از طريق آزموني كه به طور اختصاصي سازمان سنجش براي دانشگاه رامين برگزار مي‌كند، 60 نفر از قبول‌شدگان در اين آزمون، در مقطع كارشناسي ارشد پذيرفته مي‌شوند. آزمون سازمان سنجش براي اين منظور اواخر خردادماه 91 برگزار مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار