اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
حضرت علي عليه السلام مي فرمايد:

اَلْفُرْصَه تَمُرُّ مَرَّالسَّحابِ، فَانْتَهِزُوا فُرَصَ الْخَيْر )

فـرصـت مـانـنـد ابر (از افق زندگي) مي گذرد. پس فرصتهاي خير را غنيمت بشمريد (واز آنها استفاده كنيد)
فرصت، كالايي گران قدر است كه به سختي به دست مي آيد و به راحتي از كف مي رود. نيز فرصت ها تكرارناپذيرند و هر لحظه از زندگي، خود، فرصتي جديد است براي شكفتن و شكوفا ساختن ديگران
«هر لحظه براي خود، يك فرصت است بنابراين، لحظه اي غفلت از فرصت، جبران ناپذير است
فرصت، گل خوش بويي است كه اگر باغباني دل سوز از آن مراقبت نكند، خيلي زود در برابر تندباد خزان پرپر مي شود. ازاين رو، اگر مي خواهيم از عطر و بو و رنگ و روي اين گل زيبا بهره مند شويم، بايد به موقع آن را بچينيم و در گلدان موفقيت و ويترين كام يابي، براي آن جايي باز كنيم. انواع فرصت ها در زندگي همه افراد بشر، ستاره گونه طلوع مي كنند. حال اگر براي شناسايي راه درست و رسيدن به كام يابي، از نور اين ستاره، به موقع بهره جوييم، آرامش و خرسندي نصيبمان مي شود، وگرنه اين ستاره خيلي زود افول مي كند و جز تاريكي و پشيماني چيزي براي انسان نمي گذار
لازم نيست براي نيل به كام يابي حتماً فرصت هايي براي خود بيافرينيم. كافي است همين كه فرصتي به دست آمد، آن را تشخيص بدهيم و از آن استفاده كنيم

براي بسياري از مردم، فرصت هاي خوب در زندگي پيش مي آيد، ولي آنها قادر نيستند اين فرصت ها را تشخيص دهند و از آن استفاده كنند. در دايره فعاليت هاي ما، فرصت ها در اوقات غيرمترقبه به خودنمايي مي پردازند. بايد با مغناطيس دروني، اين فرصت ها را به خود جلب و از آن استفاده كنيم.

در 24 خرداد سال 92 با رای اکثریت مردم حجت الاسلام دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس یازدهمین دولت جمهوری اسلامی انتخاب و با تنفیذ مقام معظم ولایت و رهبری سکان دولت را با شعار «امید و تدبیر »را برای چهار سال آینده بدست گرفت .از نوع و شکل اعلام برنامه ها و سیاست های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و گزینش و انتخاب وزراء ، معاونین و همکاران ، علائم و سینگالهایی از نوع و شکل مدیریت دولت سازندگی اما ترمیم و بازسازی و بقول امروزی ها آنلاین و بروز رسانی شده را از خود به ملت شریف ایران مخابره کرد.

در این مکتوبه قصد نقد ، بررسی و یا ارزیابی عملکرد دولت های دوران سازندگی را ندارم . بلکه روح،جان و هدف این نوشته این است که در این مقطع حساس و با استقرار دولت یازدهم و مشخص شدن چینش افراد به نظر می رسد که مسئولین شهرستان شوش فرصت را غنیمت شمرده و به منظور فراهم سازی بستر و زمینه جذب اقدامات و کمک های دولتی برای کمک به رشد و توسعه و شکوفایی شهرستان در زمینه های مختلف خصوصا اقتصادی و اجتماعی از افراد بومی دارای سوابق و روابط دوستی و همکاری با دولت مردان وهمکاران دولت یازدهم و همکاران سابق دولت سازندگی و مرکز تحقیقات استرتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با تشکیل مجمع یا جلسات آنها را جذب و دعوت به همکاری در راستای تقویت روابط و تعاملات مسئولین دولتی و شهرستانی از آنها کمک گرفته شود. این پیشنهاد را در این راستا مطرح نمودم که به منظور صرفه جویی در هزینه ها و فرصت ها بهتر است از تجارب و روابط افراد استفاده شود. چون یک کارشناس و انسان خبره می تواند راهنمای خوبی باشد.

امید وارم که مسئولین شهرستان در راستای تحقق اهداف رشد ، توسعه و شکوفایی شهرستان اهداف کلان ملی را بر منافع و اهداف حزبی ، جریانی ، گروهی ، محلی و محفلی ارحج بدانند و دست نیاز تعامل و همکاری بسوی اینگونه افراد که تعدادشان کم نیست دراز کنند. قطعا این فرزندان غیرتمند شوش دعوت مسئولین را لبیک خواهند گفت: و چون سربازی فداکار در خدمت شهرستان خواهند بود.

آقایان :

بیائیدبرای رضای خدا و بخاطر شهرستان دنیا را برخلاف این ضرب المثل که می گوید« دنیا را هرکسی از عینک خود می نگرد» مسائل را با عینک شوش نگاه کنید. ودر فرصت هایی که پیش می آید به مشکلاتش فکر نکنید . بلکه در دل هر مشکل و مسئله ایی به فرصت هایش بیندیشید و از آنها استقبال کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار