شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی خوزستان در مصاحبه با شوشان به نحوه ی عملکرد دولت در خصوص ثبت نام مردم برای دریافت یارانه ها انتقاد کرد وایجاد چنین شرایطی را برای مردم برخلاف طرح تکریم ارباب رجوع ورفتارسازمانی دانست.

بهمنی عملکرد تیم اقتصادی دولت را با دیپلماسی کشور وسیاست خارجی درتضاددانست وآن راپشتوانه ای برای رفتار سختگیرانه ی غرب وچانه زنی گروه 1+5درمذاکرات هسته ای قلمداد کرد.

این فعال سیاسی مشکلات اقتصادی مردم را ناشی از سه عامل :سوءمدیریت ها ،عدم تعامل با جامعه ی جهانی و فربه شدن قشر برخوردار دانست واضافه کرد: کشور مابه دلیل داشتن منابع زیرزمینی فراوان بخصوص در بخش انرژی از جمله کشورهای ثروتمند جهان ست واصرار دولت برای انصراف ازدریافت یارانه، پذیرفتن این حقیقت است که در کشور شکاف طبقاتی عمیق ست.

وی تاءکید کرد ایجاد چنین شرایطی باعث افزایش نابسامانی های اجتماعی ونیز بحرانهای روحی - روانی برای مردم خواهد شد.

سلطانعلی بهمنی افزود:اصرار دولت برای انصراف ازدریافت یارانه نوعی اجبار وسختگیری ست ومیتواند به معنای تهدید علیه شهروندان نیز تلقی شود. این فعال سیاسی در پایان این مصاحبه ،بخشی از اطلاع رسانی دولت در خصوص ثبت نام برای دریافت یارانه ها را تهدید آمیز و آن را غیر قابل قبول دانست وخواستار اصلاح آن گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار