شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
شرکت ملی نفت ایران گواهینامه تایید صلاحیت آموزشی کارکنان شرکت نفت را به بخش خصوصی ( مرکز آموزش فناوری اطلاعات پانیذ) در اهواز اعطا نمود.
شرکت ملی نفت ایران گواهینامه تایید صلاحیت آموزشی کارکنان شرکت نفت را به بخش خصوصی ( مرکز آموزش فناوری اطلاعات پانیذ) در اهواز اعطا نمود.

 ایمان مومن موسس مرکز آموزش پانیذ رایانه در نشست خبری خود که در محل مرکز آموزش فناوری اطلاعات پانیذ در شهرستان اهواز با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار گردید، ضمن اعلام اعطلای گواهینامه تایید صلاحیت آموزشی کارکنان شرکت نفت جهت مرکز آموزش فناوری اطلاعات پانیذ توسط اداره آموزش مرکزی وزارت نفت اعلام داشت: کسب این موفقیت حاصل تلاش های شبانه روزی همکاران و اساتید عالیقدر بوده و پاسخ اعتماد مشتریان عزیز می باشد.

ایمان مومن افزود: امید است در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی این مرکز عزم خود را برای ارائه خدمات و فناوری های پیشرفته حوزه IT و ICT ارتقا داده و بتوانیم در بالا بردن فرهنگ آموزش در سطح جامعه نقش پر رنگ تری ایفا نماییم.

وی ادامه داد: خوشبختانه این آموزشگاه با بکارگیری اساتید باتجربه که 70 درصد آنها بومی و 30 درصد مابقی بدلیل اینکه برخی رشته ها به تازگی در آموزشگاه ما راه اندازی شده اند از خارج استان می باشند، از این رو لازم به ذکر است آموزگاه پانیذ رایانه با داشتن چنین نیروهایی این توانمندی را دارد که بر اساس درخواست دستگاه ها شروع به نیازسنجی جهت آموزش کارکنان نماید و اگر دستگاهی با ما بعد از نیازسنجی آموزشی وارد قرارداد شود قطعا این نیازسنجی به صورت رایگان صورت می گیرد.

مومن در پایان با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیتی برای آموزش کارکنان شرکت نفت نداریم گفت: چشم انداز مجموعه پانیذ رایانه این است که مشتریان این آموزشگاه را انتخاب اول خود بدانند و امیدواریم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

همچنین خانم پگاه پور جابری مدیر مرکز آموزش فناوری اطلاعات پانیذ ضمن اعلام گزارشی از فعالیت های آموزشگاه پانیذ رایانه گفت: این مرکز از سال 1379 تاکنون بیش از صدهزار متخصص در حوزه های شبکه ، امنیت شبکه ، برنامه نویسی حرفه ای ، طراحی صفحات وب ، طراحی معماری و گرافیک آموزش داده است و همواره بعنوان پیشرو در آموزش دوره های تخصصی با همکاری آکادمی های بین المللی همچون G-tec و GIT هند و مراکز آموزشی معتبر کشور همچون انستیتو ایز ایران ( وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح)، دانشگاه صنایع و معادن تهران و غیره می باشد.

پور جابری همچنین افزود: علاقمندان جهت کسب آخرین اخبار و برنامه های جشنواره بهاره می توانند به درگاه اینترنتی www.paniz.net مراجعه و یا با روابط عمومی مرکز به شماره 06112202003 تماس حاصل فرمایند. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
comment
1
1
comment به نام خدا

موسسات دولتی و خصوصی برا ی آموزش فناوری اطلاعات کارکنان خو د باید با مراکز علمی خصوصا دانشگاه شهید چمران که بیش پنجاه سال سابقه دارد ، قرار داد ببندند . در این دانشگاه مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری ارائه میگردد. امیدوارم مسولین شرکت نفت، دانشگاه شهید چمران اهواز را که دانشگاه مادر این استان است را نظر بگیرند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
comment
0
1
comment به نام خداوند کارآفرین

بر اساس اصل 44 قانون اساسی دولت با تصدی گری را کاهش و به بخش خصوصی اعتماد بیشتری نماید.
اینجانب در دوره های مرکز پانیذ حضور داشته ام و می دانم شرکت نفت بسیار سخت گیر بوده و حتما انتخاب مرکز آموزش فناوری اطلاعات پانیذ نشان لیاقت این مرکز آموزش خصوصی می باشد و از زحمات مسئولین آن کمال تشکر و قداردانی را دارم
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
comment
0
1
comment با سلام
بنده نیز با نظر شما کاملا موافق هستم و صمیمانه برای مرکز آموزش فناوری اطلاعات پانیذ تبریک عرض می نمایم.
دانشگاه چمران تجربه موفقی در IT ارائه نداده است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
comment
0
1
comment خدا قوت
کسی آدرس مرکز آموزش فناوری اطلاعات پانیذ اطلاع داره ؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
comment
0
1
comment اهواز - خیابان طالقانی، بین خیابان حافظ و سعدی ، پلاک 152 ، طبقه سوم . مرکز آموزش پانیذ
www.paniz.net
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار