اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اهواز در گزارشی به ارائه عملکرد نوروزی این مدیریت در نوروز 93 پرداخت.

فرزین حاتمی کاکش پیش از ظهر امروز با برگزاری نشستی با حضور خبرنگاران، ضمن اعلام آمادگی شهرداری جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده شهروندان و صاحب نظران پیرامون نقاط ضعف و قوت عملکرد نوروزی شهرداری اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن نوروز 93 متناسب با نوروز و ایام فاطمیه و همچنین در راستای آگاهی دادن به خانواده‌ها در زمینه احتیاط در مراسم چهارشنبه‌سوری بنرهای متعددی در سطح شهر نصب گردید.

وی اضافه کرد: در راستای استقبال از راهیان نور نیز امسال کتابچه معرفی مکان‌های زیارتی و عملیاتی هشت سال دفاع مقدس توسط این مدیریت چاپ و توزیع گردید.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اهواز ادامه داد: از دیگر اقدامات این مدیریت در ایام نوروز تهیه و توزیع نقشه شهر اهواز و استان خوزستان، تهیه و توزیع نشریه پژواک شهر، ساک دستی، کتاب آموزش وضو، تهیه و توزیع 9 هزار شاخه گل رز، راه‌اندازی تور رایگان گردشگری به میزان 12 سرویس در روز، فضاسازی ستاد اسکان نوروزی، راه‌اندازی سالن نمایش جهت پخش سریال‌های تلویزیونی، تهیه و توزیع تقویم سال 93، تهیه و توزیع فرم نظرسنجی میهمانان نوروزی، تهیه و توزیع کارت پستال، تهیه و توزیع کارت پستال از جاذبه‌های شهر اهواز و... است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری تمام کسانی که به نحوی در پیشبرد اهداف سازمانی شهرداری اهواز در راستای رسیدن به توسعه پایدار این شهر سهیم بوده‌اند به‌ویژه شهروندان اهوازی اظهار امیدواری کرد: سال 1393 که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و همچنین با تقارن مبارک و معنوی و ارزشمندی که در نوروز با ایام فاطمیه و روزهای منتسب به حضرت فاطمه زهرا (س) داشته سالی همراه با پیروزی و سربلندی میهن اسلامی و سعادت و سلامت برای همه هم میهنان باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار