شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از نجات جان کودک 4 ساله غرق شده در رودخانه دزفول پس از ایست قلبی و توقف علائم حیاتی توسط نجاتگران پایگاه ساحلی دز در دزفول خبر داد.

خبرگزاری فارس: نجات جان کودک 4 ساله پس از ایست قلبی در ساحل رودخانه دزفول

صادق سلامت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: نجات جان کودک 4ساله غرق شده در رودخانه دزفول پس از ایست قلبی و توقف علائم حیاتی توسط نجاتگران پایگاه ساحلی دز در دزفول انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات نجات کودک 4 ساله که با همکاری عوامل اورژانس دزفول در پایگاه امداد و نجات ساحلی دز در منطقه تفریحی علی کله در ساحل رودخانه این شهرستان و با حضور نجاتگران این پایگاه صورت گرفت و طی این عملیات این کودک 4ساله از مرگ حتمی رهایی یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: بر اساس گفته‌های خانواده این کودک، به هنگام آب تنی این کودک در رودخانه دز که منجر به غرق شدگی وی و نجات او توسط خانواده‌اش شد، مشخصات تب و تشنج در این کودک 4 ساله هویدا شد و توسط خانواده‌اش به پایگاه امداد ساحلی دزفول منتقل شد.

وی با بیان اینکه پس از مشاهده توقف علائم حیاتی و ایست قلبی، نجاتگران پایگاه با همکاری یکی از عوامل اورژانس دزفول به انجام کمک‌های قلبی و ریوی و خدمات درمانی پرداخته و کودک مذکور را نجات داده و به بیمارستان دزفول انتقال دادند، عنوان کرد: حال این کودک 4 ساله در حال حاضر مساعد گزارش شده و از بیمارستان مرخص شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار