شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۹

شوشان : پس از پخش برنامه پر بیننده و چالشی نود در خصوص وجود دلالی در فوتبال کشور و مطالعه خبرهایی در خصوص رواج این پدیده شوم و مخّرب در فوتبال کشورمان و به تبع خوزستان در لیگ برتر فوتبال به نظر می رسد به مناسبت پایان لیگ برتر پیرامون دلالی در فوتبال خوزستان نیز سخنی به میان آوریم و باید در این میان به کاستی ها و نقاط تاریک در این حوزه نیز اشاره داشته باشیم.

واقعیت‌های تلخ کالبد شکافی زوایای جدید فساد مالی در فوتبال خوزستان و حضور افرادسودجو در حوالی باشگاه‌های فوتبال استان، شیوه‌های اخاذی دلال‌ها، افشاگری‌ و مطرح‌شدن نام برخی‌ها در این فساد بزرگ، دروغ‌پراکنی، جعل قرارداد، کلاهبرداری، بازداشت افراد سودجو، تقسیم دلال به دانه‌ریز و دانه درشت، اعتراف‌تکان‌دهنده دلال‌ها، تغییر نتیجه‌ بازی، خرید بازیکن و داور و ... گوشه‌ایی از اتفاقات تلخ و واقعیت‌های موجود فوتبال ایران و خوزستان است که در سال گذشته برخورد با آنان (دلالان فوتبال) در دستور کار قرار گرفت و تعدادی از آنها ممنوع الفعالیت و یا دستگیر شدند. اما متاسفانه خبرهایی بر از سرگیری فعالیت آنان در سطح فوتبال خوزستان شنیده می شود.

بهتر است رییس محترم هیات فوتبال خوزستان که در اظهارنظر عجیب در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفته است «برخورد با دلالان وظیفه من نیست» در این فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ برتر با برگزاری نشست های آسیب شناسی با حضور کارشناسان و مسئولان انتظامی و امنیتی به فعالیت دلالان فوتبال استان پایان دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار