اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۹۹۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
این شرایط در حالی است که سه ماه از اتمام این پروژه گذشته است به نظر شما بعد از یک سال چه وضعیت فلاکت باری پیدا خواهد کرد.
رییس  کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت: چه مسائلی باعث شد که تحت نظارت معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز چنین کار بی کیفیتی در خیابان نادری انجام شود.

 احمد باورساد در سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با تبریک قهرمانی تیم فولاد خوزستان در رقابت های لیگ برتر کشور،راهیابی نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر و اننخاب کاظم طالقانی به عنوان رییس جدید هیئت فوتبال خوزستان اظهار کرد: پروژه بهسازی خیابان نادری ازسال89 آغاز شده  و در بهمن 92 به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: به گفته مسئولین طرح 4 پیمانکار و 16 گروه اجرایی در آن مشغول بوده اند و بهسازی ضلع غربی آن که حدود 600 متر است نزدیک به 4 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

رییس  کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز تصریح کرد: آقای دوایی معاون محترم فنی و عمرانی موقعی کع جنابعالی به شهرداری اهواز آمدید بسیار خوشحال و خرسند بودیم که  جناب موسوی فردی را برای تصدی مسئولیت مهم عمرانی این شهر بکار گمارده که در کار خود بسیار متبحر و متخصص و با تجربه است.

باورساد ادامه داد: سوال بنده اینجا است که چه مسایلی باعث شد که  پروژه تحت نظارت جناب آقای دوایی فر چنین کار بی کیفیتی از آب درآید چون طبق عکس هایی که از این طرح گرفته شده نواقص بسیار مشهودی در آن  وجود دارد.

وی در خصوص نواقص مذکور توضیح داد:عدم کمپکت مصالح زیرسازی تا رسیدن به تراکم مورد نیاز(حداقل 90%) به شکلی که نشست در طول پیاده رو مشهود و باعث ترک سنگ فرش ها شده است و همچنین عدم دقت در اجرا و همسطح سازی فرش کف خیابان قابل مشاهده است به شکلی که پستی و بلندی و اختلاف ارتفاع  در کف سازی به وضوح دیده می  شود.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: در پیاده روسازی از سنگ فرش های لب پریده استفاده شده است ودوغاب ریزی به درستی اجرا نشده است که منجر به کنده شدن سنگ فرش های کف پیاده رو شده است. علاوه براین عدم اجرای شیب طولی و عرضی جهت خروج آب های سطحی به نحوی که بعد از بارندگی آب باران روی پیاده روها باقی می ماند.

باورساد اضافه کرد: در آن زمان اجرای پروژه کف سازی این خیابان را به صورت ترک تشریفات به پیمانکار واگذار نمودید و جالب تر این که پیمانکار محترم قبل از این که جنابعالی مجوز ترک تشریفات را از شورای شهر دریافت نمایید نیمی از پروژه را شروع کرده بود.مسلما با این روند انجام مناقصه ها نبایستی انتظار کیفیت مناسبی از پروژه های شهری داشته باشیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز  همچنین از مجموعه خدمات شهری شهرداری اهواز و شهردار اهواز به خاطر وظیفه شناسی و خدمات رسانی در ایام نوروز 93 تقدیر و تشکر ویژه کرد.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۶
comment
comment
مرتضی
|
United Kingdom
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
comment
0
3
comment مغازه پدر بنده در خ نادری میباشد
بعد از ماهها مشکلات و خاک خوردن
و بی رونقی بازار در نادری که به دلیل کارهای شهرداری به ما تحمیل شد
متاسفانه الان کل سنگ فرش ها تخریب و کنده شده واقعا یکی باید به داد این شهر برسه
comment
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
comment
0
2
comment متاسفانه بی کیفیت ترین پروژه ها در شهرداری انجام میشود
ضعف در سیستم نظارت،بکار گیری پیمانکاران .....مهمترین عامل کاهش کیفیت پروژهای شهرداری اهواز میباشد
comment
نويد قائدي
|
United States
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
comment
0
0
comment جناب آقاي باورصاد اين موضوع بارها تاكيد شد و گوش كسي بدهكار نبود متاسفانه در شهر اهواز فقط مي خواهند به هر قيمتي كاري انجام و به اسم كساني ثبت شود و دريغ از كيفيت و نظارت صحيح.
متاسفانه طريقه نصب سنگ فرشها بدين منوال كه انجام شد مردود و انشا... در فرصتي مناسب در اين خصوص مقاله اي علمي تهيه خواهم كرد تا روشهاي صحيح اجرا بيان گردد.
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
comment
0
3
comment با سلام خدمت مهندس باورصاد عضومحترم شورای شهر اهواز.حضرتعالی به عنوان یکی از مدیران این نظام ونماینده مردم شریف اهوازدرشورای شهر سوالی دارم.جناب مهندس باورصاد عزیز شما عضو کمیسیون خدمات شهری هستی وهمیشه در مطبوعات انتقادهای بجا و قابل تاملی را مطرح مینمائی.از اینکه 4میلیارد پول بیت المال به درستی هزینه نشده ومعاونت فنی ودستگاه نظارت کوتاهی کرده هیچ شکی نیست.اما حضرتعالی در حوزه خدمات شهری وقراردادهای چند میلیاردی حتما اطلاع داری.به عنوان مثال در زمان حضرتعالی که شهردار منطقه 3 اهواز بودی بنده پیمانکار حضرتعالی در خوزه خدمات شهری بودم با هزینه ماهیانه 60میلیون تومان.اما امروز همان پروژه با ماهی 500میلیون تومان در حال انجام است.شما نماینده این مردم هستی ودر بین افراد هیچگونه فرقی نباید قائل بشی.بارها چه بصورت اس ام اس و ...به شما عرض نمودم در بحث واگذاری پروژه های خدمات شهری تخلفاتی صورت گرفته و اینجانب اسنادی را در اختیار دارم که در هر دادگاهی قابل بررسی می باشد.اما متاسفانه حضرتعالی دریغ از یک خط جواب دادن .لااقل اسناد و مدارک را از این بنده حقیر می گرفتی و مورد بررسی قرار میدادی.در دلسوزی شما هیچ شکی نداشته و نخواهم داشت .اما ازحضرتعالی انتظار داشتم که این موضوع را مورد بررسی قرار میدادی .به امید دیدار
comment
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
comment
0
1
comment واقعا پروژه خیابان نادری با این کیفیت افتضاح
و با اون حواشی انتخاب پیمانکار که البته در زمان تصدی آقای دوایی فر نبود
comment
عمران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
comment
0
1
comment جناب باورساد
مثل اینکه زمانی که خودتان شهردار منطقه 3 بودید یادتان رفته است. آن موقع هم ، همه به کیفیت کارهای اجرایی خصوصا پیاده رو سازی ها و کیفیت آسفالت کوچه ها اعتراض داشتند اما کجا بود گوش شنوا. ای کاش هر کس زمان و نحوه مسئولیت خود را به خاطر آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار