اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
شوشان – اميد فراز : مدير جديد ترويج جهاد كشاورزي خوزستان با اشاره به اهميت ترويج در تمام بخش ها ابراز اميدواري كرد با برنامه ريزي هاي آتي شاهد ارتقاي جايگاه ترويج در بخش كشاورزي خوزستان باشيم.
علي كُرد در گفتگو با شوشان از جمله مشكلات پيش روي ترويج را كم اهميت دادن به اين بخش، مشخص نبودن جايگاه ترويج و همچنين كمبود اعتبارات در ترويج برشمرد و تاكيد كرد: مسئولين بايد قبل از هر چيز، ترويج را ترويج كنند و بشناسانند.
وي افزود: از سويي ديگر بدليل زودبازده نبودن و ملموس نبودن نتايج فعاليت هاي ترويجي، در اكثر موارد بخش ترويج در خصوص اعتبارات با بي مهري مسئولين روبرو بوده است. اگر چه بخشي از مشكلات ترويج هم مربوط به متوليان اين بخش است كه تاكنون نتوانسته ايم جايگاه ترويج را به شكل مطلوب به ديگران معرفي كنيم.
وي گفت: اگر بدون احساسات و به شكل منطقي در خصوص اهميت و جايگاه ترويج فعاليت كنيم، نقش ترويج پررنگ تر خواهد شد و در آينده اي نه چندان دور، موفقيت هاي چشمگيري در زمينه ترويج كشاورزي بدست خواهيم آورد كه نتيجه آن، توسعه كشاورزي پايدار است.
مدير ترويج جهاد كشاورزي خوزستان با اشاره به اهميت حضور مروجين در بخش كشاورزي گفت: كار مروج قبل از هر چيز يك كار عاشقانه است. همانگونه كه يك معلم خوب به تدريس و آموزش عشق مي ورزد، يك مروج نيز بايد عاشق كار خود باشد. در اين صورت است كه موفقيت در حوزه ترويج چشمگيرتر خواهد شد.
علي كُرد از مسئولين بويژه معاون برنامه ريزي استانداري خواست كه نگاهشان به ترويج، مثبت تر شود و در خصوص تامين اعتبارات، از اين بخش حمايت كنند. همچنين بدون هيچ گونه ملاحظه اي، هزينه كرد اعتبارات را رصد كنند كه در اين مسير هزينه شود و حتي نتايج آن را هم از ما بخواهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار