شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
بازرس كل استان خوزستان در جمع معاونين و مديران شهرداري اهواز گفت: جا دارد از زحمات مديران و پرسنل شهرداري در ايام نوروز تقدير و تشكر كنم كه همواره هدفشان جلب رضايت شهروندان و ميهمان نوروزي بود.
كرمي خطاب به مديران شهرداري افزود: تاكيد ما بر سه موضوع مهم است كه اولين آن آبروي مديران كه امري واجب است و نبايد در اجراي امور به دست فراموشي سپرده شود. دومين نكته صحت و سومين نكته اين است كه قانون بايد در همه امورحكمفرما باشد. در انجام پروژه هاي سازمانتان ابتدا به نفع سازمان و اجراي قانون باشيد و سپس درستي و صحت كليه امور اجراء شده را مورد توجه قرار دهيد.

وي همچنين در خصوص ايستگاه راه آهن و حل مشكلات مربوط به اين بخش اظهار داشت: محل قرارگيري ايستگاه راه آهن در مركز و قلب شهر همراه با اشكالاتي است كه انشاا... در جلسه اي با حضور استاندار خوزستان به اين موضوع رسيدگي خواهد شد كه اميدواريم با همكاري شهرداري و اداره كل راه آهن و استانداري خوزستان چاره اي انديشيده شود تا از بروز خطرات احتمالي به منظور تجمع افراد و عبور و مرور زياد در اين قسمت با توجه به نبود پاركينگ اختصاصي جلوگيري شود.

دكتر كرمي در ادامه افزود: در خصوص اخذ عوارض از كاميونهاي نفت كش كه از استان عبور مي كنند اين موضوع قابل پيگيري است.

وي ادامه داد: شهرداري به دليل اينكه بيشترين ارتباط را با مردم دارد، وظيفه بيشتري متوجه اين نهاد است.انتظارات مردم از اين سازمان بالاست و اين مربوط به گروه سني خاصي نمي شود و هركدام مطالبات خاص خود را پيگيري مي كنند.

بازرس كل استان خوزستان در خصوص برنامه سازمان بازرسي استان در سال جاري گفت: نظارت بر مصوبات هيئت مديره سازمان هاي تابعه شهرداري اهواز در سال هاي92،91 و 93 تا پايان سال و بررسي عملكرد معاونت شهرسازي شهرداري كلانشهر اهواز از جمله اين برنامه است.

دكتر كرمي از مديران خواست به اعضاي بازرسي مانند اعضاء مجموعه خود نگاه كرده و از ايجاد حساسيت كاذب در مجموعه بپرهيزند تا همه بتوانند وظايف محوله را به بهترين شكل انجام دهند.

وي تصريح كرد: لازم است تمامي حوزه ها يك رابط امين به بازرسي معرفي كنند كه همكاري دو جانبه هم با بدنه شهرداري و هم با اعضاي سازمان بازرسي داشته باشند.

وي در پايان بازرسان را مشاوران امين مديران، مسئولان و كليه سازمان ها معرفي كرد.

سيد خلف موسوي نيز از مديركل سازمان بازرسي و هيئت همراه  تشكر و قدرداني كرد و گفت: ما همواره بايد منتظر بازرسي باشيم و بالاترين بازرس خداوند است .اگر همه ما در محضر خداوند سربلند باشيم در كليه امور موفق خواهيم بود.

شهردار اهواز افزود: قطعا اين بازرسي ها به نفع سيستم خواهد بود و ما را به مسير درست هدايت خواهد كرد.همچنين در بخش سرمايه گذاري جلسه اي با استانداري خواهيم داشت تا بتوانيم در جذب سرمايه گذار به هدف سازمان نزديك شويم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار