اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
 رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز از قطع برق کتابخانه های این شهر به علت بدهی خبر داد و گفت: تا کنون برق کتابخانه های باهنر و کوثر قطع شده است.

 رضا کلاه کج  اظهار کرد: قطع برق کتابخانه های عمومی اهواز از امروز آغاز شده و تا کنون برق کتابخانه های باهنر (در منطقه لشکر) و کوثر (پارک حجاب) را قطع کرده اند و قرار است برق کتابخانه های مرکزی و شهید رجایی نیز قطع شود.

به گفته وی، کتابخانه های عمومی اهواز یک سال است که پول برق خود را پرداخت نکرده اند و شرکت برق حق دارد برق آنها را قطع کند.

کلاه کج بدهی یک ساله کتابخانه های عمومی اهواز به شرکت های آب، برق، مخابرات و گاز را 50 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: کتابخانه ها در حال حاضر وضعیت نامناسبی دارند. به طور مثال یک هزار لامپ سوخته در این اماکن هست که اعتبار لازم برای تعویض آنها را نداریم. آب سردکن کتابخانه ها نیز نیاز به تعمیر دارد.

وی با اشاره به اینکه درآمد کتابخانه های عمومی از محل نیم درصد درآمدهای شهرداری تامین می شود، اظهار کرد: مشکلات پیش آمده به این دلیل است که این پرداخت ها با تاخیر یک ساله مواجه شده بود.

رئیس اداره کتابخانه های اهواز تاکید کرد: البته از دو ماه پیش با همکاری های شهردار، معاونان وی و شورای شهر پرداخت به کتابخانه های عمومی اهواز آغاز شده که این امر جای تقدیر دارد اما پرداخت های شهرداری در مقابل بدهی های یک ساله کتابخانه ها کافی نیست.

وی افزود: کتابخانه های عمومی اهواز 200 میلیون تومان به جاهای مختلف بدهی دارند و شهرداری ماهانه 50 میلیون تومان به این اداره پرداخت می کند که لازم است این مبلغ افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، با احتساب افتتاحیه امروز (کتابخانه عمومی کوی سیدخلف)، 35 کتابخانه عمومی در اهواز فعال هستند که 40 هزار عضو فعال دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار