شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۳

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: برای ماندن و یا جدا شدن از اداره ورزش و جوانان آبادان منتظر تصمیم‌گیری نهایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان هستم.

خادمعلی تهذیبی اظهار داشت: تحت اختیار سیستم اداری بوده و هر تصمیمی که مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان بگیرد تابع بوده و اطاعت می‌کنم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بنده سرباز نظام بوده و هر کجا که توفیق خدمتگزاری وجود داشته باشد حاضر بوده و در غیر این صورت خدای متعال را شاکر هستم.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان آبادان که این روزها شایعه حضورش در ادره کل ورزش و جوانان استان خوزستان وجود دارد افزود: این توانایی را در خود می‌بینم که در هر دو شغل فعالیت کرده و مطمئناً با توجه به حضورم در اداره کل می‌توانم مسیر پیشرفت ورزش آبادان را هموارتر کنم.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه در آبادان تعامل بسیار خوبی با مسئولان، مردم و اصحاب رسانه ایجاد کرده و همه این افراد کمک کرده تا شاهد تحول خوبی در ورزش این منطقه باشیم.

تهذیبی تصریح کرد: چرخ ورزش شهرستان آبادان به حرکت افتاده و در صورت ماندگاری در این منطقه کادرسازی هیئت‌های ورزشی و رسیدگی و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی را در اولویت‌های کاری خود قرار می‌دهم.

وی در پایان اذعان داشت: همیشه عنوان کرده‌ام که خدمت به مردم آبادان از افتخارات پرونده‌ کاری من به شمار رفته و بسیار خوشحالم که در این زمان فعالیتم در کنار مردم این شهر بودم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار