اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
سیدمهدی آلبوشوکه عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان این مطلب در دیدار با جمعی از مردم اهواز افزود: شهرداری اهواز در دوره های مختلف انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در مسایل سیاسی و یا در حمایت از گروه یا حزب خاصی فعالیت کند.

وی اضافه کرد: وظیفه شهرداری در زمان انتخابات باید معطوف به تمرکز بر حضور حداکثری مردم در این امر مهم و تقسیم ظرفیت های تبلیغی شهر به صورت عادلانه برای همه کاندیداها می باشد.

سیدمهدی آلبوشوکه با اشاره به نگرانی مردم در این خصوص بیان کرد: باید به نگرانی مردم پاسخ مناسبی داد و اینجانب از شهرداری محترم جناب آقای موسوی می خواهم که به طور شفاف و واضح به مردم اعلام نمایند که در راستای خدمت به مردم شریف اهواز به شهرداری آمده و قصد و تمایل که کاندیداتوری مجلس ندارند، وی همچنین افزود: آقای شهردار باید به مردم اطمینان دهند که مصمم به خدمتگذاری در شهرداری و مردم شهر اهواز هستند و از هیچ نامزد یا گروه سیاسی به طور خاص و عام حمایت نمی کنند. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
comment
0
1
comment سيد جان سلام خسته نباشيد سيد عزيز يادم مياد درشوراي سوم مخالف سرسخت امدن كتانباف بودي وباعث شدي شورا منحل شود وكتانباف شهردار شد وكار ايشان قابل تقدير است سيدجان بعيد است اين حرفها بزنيد كه شهردار اعلام كنند كانديدا شود يانه اين حرف شما نيست حرف [...] و سيد [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار