اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
کارهای نیک ماندگار، نزد پروردگار از حیث پاداش بهتر و خوش فرجام تر است ( قرآن کریم)

دریا با همبستگی و در جمع قطره ها و کوه با مشارکت ذره ها پدید می آید، هر کار بزرگ و هر اقدام سُترگ در سایه ی مشارکت و مساعدت انسانها به تحقق می رسد چه بسا به ظاهر دست نیافتنی ولی با مشارکت و پیگیری مردمان آگاه و خیر تحقق یافته است .
بدون تردید چشمان سرشار از نیاز کودکان و دانش آموختگان محروم از وسایل آموزشی و مدرسه ای آباد، در انتظار دستانِ سخاوتمند کمک های مالی و معنوی انسانهای فرهنگ دوست و نیکوکار است؛وچه زیبا است! تا همچنان دانش آموزان، در گرمای ایثار و گذشت، واژه های دلنشین نوعدوستی و ایثار رابا عشق و علاقه درکلاسِ درس، بخش  و معنا نمایند و بخوانند به نام خداوند بخشنده مهربان و بگویند سلام بر مهربانی و شفقت، سلام بر انسانیت و ایثار.

ضرورت رشد و ایجاد رشته های متنوع تحصیلی،عدم پاسخگویی امکانات موجود و محدودیت اعتبارات دولتی در زمینه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس و وضعیت نامطلوب تعداد زیادیاز فضاهای خسته ی آموزشی،و کمبودِ امکانات سر گرم کننده ی ورزشی، امر مشارکت مردمی را در این زمینه بیش از پیش بر همه ی مردم فرهنگ دوست کشورمان، روشن ساخته است.

خوشبختانه طی سالیان اخیر، آحاد مختلف مردم با توجه به نیازهای بی شمار آموزش و پرورش و با الهام از فرهنگ غنی ملی واسلامی خود،جهت اعتلای اهداف مقدس نظام تعلیم وتربیت،به یاری آن شتافته اند.اهدای زمین ، وقف اموال ، اهدای تجهیزات آموزشی و احداث مدارس کوچک و بزرگ از مصادیق ارزنده همت خدایی این عزیزان می باشد. ما نیز درماندگاری این فرهنگ ودرجمعِ اندک اندک کمکهای مالی ومعنوی مردم نیکوخصال،وباهدف جذب وجلب کمکهای مردمی درامرساخت وسازوتوسعه وتجهیزفضاهای آموزشی،مجمع خیرین راحمایت می نماییم.تاهمنواباهم به نیکی درپی اصحاب رویم ودرراه طریقت وشریعت قدم برداشته ودربازارنکوکاری بخشندگان ِدیارخودباشیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
رامهرمز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
comment
0
0
comment آقای بهوند سپاس.دلسوز وبی ادعا. حقّ آقای بهوند در سطخ مدیریت استان است که متاسفانه...
comment
بهمنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
0
0
comment انسان لایق باسواد دلسوز و اهل منطق
امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار