اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
فرهاد افشار نیا دادستان عمومی و انقلاب اهواز
:دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت در سال های اخیر سرقت جرم اول استان است که نیاز است متولیان ایجاد اشتغال تدابیری برای کاهش بیکاری بیندیشند چرا که بسیاری از این سرقت ها ناشی از بیکاری این افراد مجرم است.

به گزارش شوشان- کامبیز بهادری:دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت در سال های اخیر سرقت جرم اول استان است که نیاز است متولیان ایجاد اشتغال تدابیری برای کاهش بیکاری بیندیشند چرا که بسیاری از این سرقت ها ناشی از بیکاری این افراد مجرم است. 

 وی از کاهش فاحش جرائم خشن در اهواز خبر داد و گفت با تلاش های پسندیده نیروهای انتظامی و شهرداری در ایام نوروز رضایت مندی خوبی در بین مهمانان نوروزی ایجاد شده بود. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
comment
0
1
comment جناب استاد افشار نیا گل گفتی , این درد همه اهوازیهاست و سالهای سال از آن رنج میبرند و بیشترین علت مهاجرت بی رویه مردم ازاین شهر نا امنی و نبودن امنیت است تا الان هیچ مسئولی بجز شما شهامت عنوان کردن این پیام را نداشته است کاش مسئولین به کمک شما بیایند و همه قد از شما حمایت کنند تا سر وسامانی به این شهر بدهند !!!!
هیچ رسانه ای اجازه ذکر واقعیت ها را نداشت خدا کند از این به بعد بدعت بشود بقیه مسئولین همت کنند و واقعیت ها و آمارهای واقعی را بگویند .
در سالهای اول انقلاب اگر کسی برای دومین بار سرقت میکرد یکی از انگشتانش را قطع میکردند و برای بار سوم انگشتان یک دستش را ...و او و دیگران شهامت دزدی را پیدا نمیکرد حتی اگر بیکار و یا ...... بهانه های اینچنینی داشته بود .... حالا فرهنگسازی و یا چیزهای اینچنینی مطرح میشود .
در هرکاری جدیت جدیت و جدیت راهکار اول و آخر برای انجام کار بخصوص برای رضای خدا و آسایش و ارامش مردم باشد
خدا خیرت بدهد حتما" خیرش را خواهی دید
comment
دانشجوي حقوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
1
0
comment آقاي آشنا اجراي حد سرقت(قطع انگشت و دست) در سال قحط ممنوع است. اجراي حد شرايط هفتگانه اي دارد كه تحقق آن منوط به وضعيت مناسب اجتماعي است لذا خود مسئولين قوه بهتر مي دانند كه شارع محترم رعايت انصاف را در اين قانون انجام داده و حاكم شرع نيز بدرستي از انجام اين حد امتناع دارد.
comment
مستضعف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
comment
0
0
comment جناب دانشجوی حقوق
مگر علما و قضات و حاکم شرع آن زمان این موضوع را نمیدانستند ؟ بله میدانستند و هیچ جبر و دلیل اجتماعی وجود نداشت که موجب اجرای قانون و یا عدم اجرا باشد شاید سن وسال شما کفاف آن زمان را ندهد اما جدیت در کار, بهبودی امور مملکتی و پیشرفت مملکت است آنچه حضرتعالی میفرمایید عین قانون گریزی ها و یا به قول خودتان راهنمایی های حقوقی است که بعضی از وکلا معزز به افراد مجرم میکنند برای فرار از قانون !!!!!!
رعایت انصاف برای آدم ربایی ؟ برای سرقت مسلحانه؟ زنا؟ سرقتهای متعدد ؟
افرادی هستند که بارها و بارها به انواع جرمهای متعدد دستگیر و چند ده بار آزاد و باز دستگیر و باز زندانی و وووووووووو و مردم را دچار وحشت و باعث بروز ناامنی برای جامعه و حتی خانواده شما میشوند آیا حضرتعالی موافق با نا امنی و ایجاد رعب و وحشت برای خانواده خودتان هستید ؟؟؟؟
این رعایت انصاف است ؟؟؟؟؟؟
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری است بر گوسفندان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار