نماینده اهواز در اعتراض به پیامك های اخیر شركت ایرانسل به مسافران جزیره بوموسی و خوشامد گویی این اپراتور به مسافران مبنی بر ورود به امارات خواستار قطع كامل دست خارجی ها از شبكه مخابراتی كشور شد.

"> حركت ناشایست ایرانسل و تذکر نماینده اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۴

نماینده اهواز در اعتراض به پیامك های اخیر شركت ایرانسل به مسافران جزیره بوموسی و خوشامد گویی این اپراتور به مسافران مبنی بر ورود به امارات خواستار قطع كامل دست خارجی ها از شبكه مخابراتی كشور شد.

 

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به پیامك های اخیر شركت ایرانسل به مسافران جزیره بوموسی و خوشامد گویی این اپراتور به مسافران مبنی بر ورود به امارات متحده عربی، خواستار قطع كامل دست خارجی ها از شبكه مخابراتی كشور شد.

سیدشریف حسینی گفت: اخیرا شركت ایرانسل در جزیره بوموسی، به كسانی كه وارد این جزیره شده اند پیامكی بر مبنی بر اینكه 'ایرانسل امیدوار است سفر خوبی داشته باشید، با آرزوی اقامتی امن در امارات متحده عربی' ارسال كرده است.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تذكر شفاهی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه مسئولان مرتبط با حوزه ارتباطات افزود: این پیامك، چیزی جز تأیید كردن اماراتی بودن جزیره بوموسی نیست.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه چه تعریفی می توانیم از حركت ناشایست ایرانسل داشته باشیم، گفت: مسولان باید هر چه سریعتر دست شركت های خارجی را از حوزه ارتباطات كشور قطع كنند.

حسینی اضافه كرد:‌ متأسفانه این شركت یكی از اپراتورهای ایرانی ـ خارجی است كه سالانه ده ها هزار میلیارد تومان برای معرفی خود به عنوان یك شركت ایرانی هزینه می كند.

این عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس تاكید كرد: باید بررسی شود چرا یك شركت ارتباطاتی داخل كشور، اقدام به ارسال پیامك های غیرواقعی و ناشایست می‌كند.

'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به تذكر نماینده اهواز گفت:‌ مسولان باید این موضوع را رسیدگی كنند چرا كه نباید در كشور چنین موضوعی رخ دهد.

>جنس این مخازن عمدتأ بتنی و بخشی از آن نیز فولادی می باشد.

 

اعتبارات مورد نیاز طرح جامع آبرسانی استان بالغ بر 45 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

بخشی از طرح های زیرمجموعه آبرسانی غدیر بدین شرح است:

* طرح آبرسانی به شهرهای مركزی، جنوبی و غربی.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان این پروژه تاكنون بیش از 26 درصد پیشرفت فیزیكی دارد كه شامل:

- آبرسانی به آبادان و خرمشهر,

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار