اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
برخلاف وعده و وعیدهاصورت می گیرد:
متاسفانه برخلاف وعدهای مسئولین استان خوزستان به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگره ملی خلیج فارس که هرساله باشکوه برگزارمی شد امسال بصورت برنامه کوچک محلی بدون هرگونه تشریفات و حضورشاعران کشوربرگزارمیشود.
چندی پیش با برکناری رئیس سابق اداره فرهنگ وارشاداسلامی و معرفی رئیس جدید ناصرچنانی معاون هنری اداره کل ارشاد خوزستان از هماهنگی ها برای برگزاری باشکوه کنگره ملی خلیج فارس خبرداده بود.اما متاسفانه با نزدیک شدن 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس برگزاری موفقیت آمیز چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس درشهرستان بندر هندیجان که حافظ و نگهبان آبهای نیلگون خلیج فارس است در هالی ای از ابهام قرار گرفته است.
طبق آخرین تصمیمات هیچ گونه شاعراز خارج از استان دعوت نمی شود،برگزاری کنگره بر روی اسکله بندربحرکان لغوشد،زمان از دو روز به یک روز کاهش پیدا کرد،حضوروزیر ارشاد نیز لغو شد و گفته شده این کنگره مقدماتی خواهدبود.
طبق آخرین خبرها حکایت از این داردبخاطر اینکه وزیر ارشاد نمی تواند در زمان تعیین شده حضور یابد کنگره باید از اردیبهشت ماه که روزملی خلیج فارس درآن قرار دارد به دی ماه منتقل داده شود که بسی بسیار جای تاسف دارد که مسئولین ما بجای تغییر زمان حضورشان در برنامه های ملی باید اصل موضوع تغییر کند.
در پایان باید گفت برنامه هاو اقدامات با نظرهای شخصی و سلیقه ای انجام می گیرد نه با برنامه ریزی و هرگونه حساسیت ملی و دینی می باشدو این فاجعه باراست.
کنگره ملی شعرخلیج فارس بندرهندیجان هرساله و همزمان 10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس برگزار می شود این کنگره از سطح منطقه ای و سطح ملی به بین المللی ارتقا یافت اما متاسفانه با اهمال کاری ها مردم هندیجان نتوانستند از سطح بین اللملی برای شناساندن این جوهره عظیم و استراتژیک کشور برای مبارزه با هجمه های شیاطین و تعرض به نام زیبای خلیج فارس اسفاده کنند و در سطح ملی ماند و اکنون هم معلوم نیست در این حد هم بماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار