شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۱

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز یک جشنواره خدایی و معنوی است.

رحمان فلاحی در حاشیه چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: سخن گفتن در خصوص خیرین دشوار است زیرا هر کس هر چه بخواهد در وصف کار خیر بگوید، آنها به آن عمل کرده‌ و هر کس هر تصمیمی را بخواهد بگیرد، آنها بخشی از آن تصمیم را در عمل انجام داده‌اند که نتیجه‌اش را هم دیگران می‌بینند.

وی تصریح کرد: تنها جمله‌ای که در این زمینه می‌توانم به آنها بگویم این است؛ توفیق الهی که خداوند نصیب شما کرده در سراسر زندگی و در همه نسل‌های شما سازی و جاری باشد و این بزرگترین نعمت‌ها است، همانگونه که حضرت ابراهیم خلیل چنین درخواستی از خداوند کرد، بنابراین این آرزویی است که هر انسانی داشته که موفقیت و توانمندی‌اش به نسل بعد از خود برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: از ریاست آموزش و پرورش بهبهان و همکاران وی به خاطر پیشگام بودن در ابعاد مختلف به خصوص خیرین مدرسه‌ساز به خصوص بانوان مدرسه‌ساز که مؤسس آن در استان و بهبهان بودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی همچنین عنوان کرد: حرکت بانوان معتقد این شهر الگویی برای سایر نقاط کشور و استان بوده و حرکت آنها مصادیق صدقات جاریه بوده و همانند رود جاری، همه از آن بهره می‌برند.

فلاحی افزود: کار آنها از این جهت حائز اهمیت و ارزش است که در مسیر پیشرفت، هدایت و تقویت ابعاد مختلف دینی، علمی، فرهنگی و شخصیتی دانش‌آموز سهیم هستند.

وی ادامه داد: این مقدار که مدرسه‌سازی در استان انجام شده به همان اندازه باید ساخت و ساز صورت گیرد تا کلیه مدارس یک نوبته شوند و بتوانیم در آن فعالیت‌های مکمل به خصوص مدارس قرآنی راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان اظهار کرد: اعتقاد من این است که اگر خیری نمی‌تواند مدرسه بسازد، می‌تواند در عرصه هوشمندسازی مدارس گام برداشته تا آموزگار با بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات به دانش‌آموزان مطالب و تجربیات خود را انتقال دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار