شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کتاب ارزشمند نمی از دریا تألیف نویسنده نام آشنای خوزستانی دکتر علیرضا مخبر دزفولی از فردا یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 در کتابفروشی های محام واقع در بازار امام رضا(ع) و کتابفروشی رشد واقع در خیابان حافظ بین نادری و امام و نمایشگاه دائمی کتاب ستاد اقامه نماز استان واقع در نبش خیابان 13 غربی کیانپارس و سایر نمایشگاه های کتاب استان آغاز می شود.

این کتاب در 208 صفحه با قلمی روان همراه با تصاویر و مطالب بسیار متنوع تاریخی ،ادبی و پیرامون سفر معنوی عمره مفرده به رشته تحریر درآمده است.شیوه بی تکلف نگارش مطالب کتاب به شکلی است که با خواندن حتی صرفا بخش خاطرات و سفرنامه کتاب، اطلاعات کامل و بسیار ذیقیمتی در اختیار خواننده قرار می گیرد و در عین حال خواننده احساس خستگی نمی کند.

آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در تقریظی بر این کتاب نوشته اند:"نویسنده محترم این کتاب فرزند عالم ربانی مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس مخبر دزفولی جوانی فرهیخته از بیت علم و روحانیت ،منسوب به یکی از علمای مشهور خوزستان است.وی از جایگاهی درخور از نظر تحصیلات دانشگاهی،تعهدی مقبول،مدیریتی موفق در عرصه های فرهنگی و دانشگاهی (دو بار کسب عنوان ارزنده معاون فرهنگی و اجتماعی اول دانشگاه های کشور)،سوابقی درخشان در نویسندگی و قلم زدن در روزنامه های کشوری ،فکری جوال و مبتکر و ذوقی سالم برخوردار است.

در مجموع این اثر می تواند منبعی مناسب باشد برای کسانی که اولین بار توفیق سفر روحانی عمره مفرده را می یابند،مخصوصا برای قشر جوان و دانشجویان عزیزی که جهت کسب معرفت بیشتر احساس عطش می کنند. "گفتنی است این کتاب حاوی بخشی بسیار ارزشمند شامل پاسخگوئی به شبهات وهابیت است.این کتاب در 5000 هزر نسخه توسط انتشارات نسیم حیات در قم به چاپ رسیده است و مورد استقبال وسیع دانشگاه های کشور قرار گرفته است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
comment
0
0
comment نشر الیما این کتاب را کار کرده...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار