اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
به مناسبت نهم ارديبهشت ماه روز شوراها
پيشنهاد مي گردد تمامي اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهر و روستا درآستانه سالروز شوراها در نهم ارديبهشت ماه 1393 با استعانت از خداوند منان و با توسل به عنايات حضرت حجه ابن الحسن(عج) در پيشگاه قرآن کريم و شرافت ايراني و اسلامي خود قسم ياد كنند که بر اساس اصول ذيل در جهادي فی سبيل الله همه توان و همت خود را در بر قراری عدالت اجتماعی در شهرها و روستاهاي تحت نظارت خود بعمل آورده همچنين با تلاش بي وقفه نهايت سعي خود را در جهت پيشبرد هر چه سريعتر برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و ساير امور خدماتی و رفاهی و جلب همکاری مستقيم مردم بعمل آورند.يادمان باشد در شرايط حساس كنوني كه تمامي قدرت هاي استكباري جهان كمر همت به دشمني و عناد با ملت بزرگ و تمدن ساز ايران بسته اند نياز كشور به همدلي و اتحاد دروني دو صد چندان مي باشد.

الف) قانون اساسی به عنوان محکم ترين سند وفاق ملی و ارزشمندترين ميثاق ملت با فرهنگ و شعائر ايراني و اسلامي را با همه وجود پاس داشته و همواره در جهت ايجاد وحدت و همدلی بين تمامی مسئولين حوزه شهري كوشا باشند.

ب) در راستای پاسداری و صيانت از حقوق تمامي مردم نجيب و فهيم شهر و روستا از هيچ کوششی برای از بين بردن تبعيض و گسترش فرهنگ عدالت خواهی و ارزشهای متعالی فرو گذاري نکرده و كليه فعاليت ها بصورت فراجناحي،فرا قوميتي و فرا جنسيتي باشد.

ج) با عنايت به حسن اعتماد مردم اجازه ندهند که غلبه مادی و سياسی افراد، گروهها و احزاب بر روند تصميم گيری و اقدامات تخصصی و علمی بر اداره شهرها و روستاها غلبه کند و در کليه تصميمات فردی و گروهی هيچ امری را بر منافع و مصالح مردم ترجيح ندهند و هر نوع استفاده شخصی از اين فرصت الهی را خيانت به آرمانهاي كشور و انقلاب و امانت مردم شريف بدانند.

د) با اتکا به دو اصل اخلاقی صداقت در گفتار و سلامت در عمل متعهد شوند که در جلسات خصوصی و عمومی همواره سخنی بگويند و تصميمی بگيرند که بتوانند در انظار عمومی مردم از آن دفاع نمايند .

ه) ضمن تلاش و وقف خويش در خدمت به شهروندان عزيز متعهد شوند که روال منطقی تصميم گيری جمعی و نظرات اکثريت جمع شورايي به جز موارد خلاف قانون و شرع را مرعی دانسته و از آن دفاع نمايند.

در پايان متذكر مي گردد مسئوليت به گردن نهاده شده حقي بزرگ بر دوش نمايندگان ادا نموده و بايد در پيشگاه خداوند كريم و دادگاه عدل الهي روزگاري نه چندان دور پاسخگو باشند.انشاا.. كه همگي از اين امتحان بزرگ الهي سربلند بيرون آيند. با تشكر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار