شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
دکتر قمر : این گونه دیدار ها بصورت دوره ای در سطح شهرستان برگزار خواهد شد . 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،‌ دیدار و ملاقات مردمی دکتر قمر و برخی از مسئولین شهرستانی با شهروندان شهرک طالقانی برگزار گردید 
در این دیدار که با حضور جمعی از مردم شهرک طالقانی برگزار شد، شهروندان مسائل و مشکلات خود را ابراز داشته و سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.
در این ملاقات دکتر قمر ضمن بررسی مشکلات مردم راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد.
دکتر قمردر حاشیه این دیدارها بیان داشت: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص خدمت به مردم و حل مشکلات آنان گفت: ‌اساس همین رویکرد ملاقات‌های مردمی به صورت چهره به چهره در دستور کار مجموعه فرمانداری قرار گرفته است و به صورت هفتگی برگزار می شود.
وی بیان داشت: رسيدگي به مسائل و مشکلات مردم از اولویت های کاری مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات است که باید بطور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
دکتر قمر خاطر نشان کرد: برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش میابد و دولتمردان باید ارتباط بی واسطه خود را با مردم حفظ کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با بيان اينکه اين ديدارها نقش بسزايي در ايجاد اميد و اعتماد در ميان مردم دارد، افزود: رسيدگي به مسائل و مشکلات مردم از اولویت های کاری است که باید بطور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد .
وی افزود: آشنايي با مسائل و مشکلات مردم مي تواند مديران را براي برنامه ريزي ها در حوزه هاي مختلف ياري دهد و این فرصت های خدمتگزاری امانتی است كه به شكل موقت و مقطعی به ما رسیده و باید تلاش كنیم تا از این فرصت كوتاه در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده كنیم.
دکتر قمر در حاشیه این ملاقات ها با اشاره به اینکه مردم به عنوان سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند تسریع در روند پاسخگویی مسئولین شهرستان نسبت به نیازهای و مشکلات مردم را یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید دانست.
از جمله درخواست های ارجاع داده شده در این جلسه ارائه طرح ها و پیشنهادهایی در تسهیلات بانکی، اشتغال، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، شهرداری بود که مورد توجه فرماندار قرار گرفت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
comment
0
1
comment لطفا لقب الکی برای کسی نتراشید. دکترای ایشان در کجا گرفته شده و در چه رشته ای که نوشته اید دکتر؟ همان فرماندار کم جایگاهی نیست. لطفا پاسخ بدهید. منتظرم. با تشکر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
comment
0
1
comment دکتر؟؟؟
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment باسلام ایشان در حال حاضر دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعت میباشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار