شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
با درود بر روح مطهری که مظهر مکتب مصطفوی بودوحافظ مذهب علوی، جرم او که شهادتش را سبب شد نور دانش و حکمتش بود که دیدگان خفاشان را می آزرد. مطهری را شهید کردند اما خون او تعالیم جان بخشش را حافظ خواهد بود .آنانکه به زیور علم آراسته گشته اند و زکوة علم خود را با آموزش به دیگران پرداخته اند حتی اگر در زیر خروارها خاک آرمیده باشند، زنده ی جاویدند.قطرات مرکبی که از قلم یک عالم متعهد می چکد همچون خون شهیدی است که تا ابد می جوشد .

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان ؛ آدمی را در زندگی دو آموزنده است ، یکی روزگار و دیگری آموزگار. اولی لحظه لحظه عمر آدم را می ستاند تا او را چیزی بیاموزد و دومی از عمر خویش می کاهد تا شاگردی را بپرورد .خدای متعال خلقت انسان رابا کلاس درس آغاز کرد تا به ما بیاموزد که آموزش سر آغاز هر تحولی است . معلم آدم می سازد و آدم جامعه را ،معلم آدم می سازد و آدم تاریخ را.

روابط عمومی استانداری خوزستان فرا رسیدن هفته معلم را به همه معلمین دلسوز و زحمتکش تبریک و تهنیت می گوید . مدیریت اجرایی استان در دولت تدبیر و امید توسعه همه جانبه خوزستان را وجهه همت خود قرار داده است کاری بسیار مهم و عظیم که بدون همراهی و تشریک مساعی آحاد مردم استان امکان پذیر نخواهد بود. توسعه جریانی است که نقطه آغاز آن فکر و اندیشه انسان هاست لذا نقش معلمین و اهالی فرهنگ که رهبران فکری جامعه هستند از دیگر اقشار برجسته تر و تأثیر گذارتر است . استانداری خوزستان از همه مردم شریف استان خصوصا معلمین فهیم می خواهد با تشکیل سازمانهای مردم نهاد، نماینده عالی دولت را در نیل به اهدافش که همانا پیشرفت و توسعه استان و رفاه و سلامتی و شادی مردم خوزستان است یاری نمایند .
دست در دست هم نهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ظریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment باسلام بردوستان محترم درروابط عمومی استانداری...
ازآنان به خاطراظهارمحبتشان نسبت به معلمان قدردانی می کنیم...امیدواریم درانجام مسولیتشان موفق باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار