اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۴۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
سیدشکرخداموسوی:
جوسازی،تهمت و افترا های اخیر اوج ناجوانمردی علیه باشگاه فولاد خوزستان و مدیرعامل مردمی و مدبر آن است و قطعا این امر زیبنده هیچ فردی که ادعای مسلمانی میکند نیست.
نماینده مردم اهواز، کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شوراری اسلامی گفت: جوسازی،تهمت و افترا های اخیر اوج ناجوانمردی علیه باشگاه فولاد خوزستان و مدیرعامل مردمی و مدبرآن است و قطعا این امر زیبنده هیچ فردی که ادعای مسلمانی میکند نیست.

سیدشکرخداموسوی در ادامه افزود: خیلی ها به خصوص پایتخت نشینان از قهرمانی فولاد خوزستان به شدت ناراحت ،مضطرب و حتی دچار افسردگی روحی و روانی شداند و اتهام بی پایه و اساس اخیر آنها در راستای تخریب این پاشگاه پرطرفتدار است که توصیه من به این افراد و عوامل دست نشانده آنها این است که در ماه رجب ماه استغفار از خداوند متعال طلب عف و بخشش کنند.

وی باتاکید براینکه حذف بازیکنان لیاقت مند ،با استعداد و آینده دار شهرستانی توسط دلالان و مافیا ی مرکز نشین مسبوق به سابق بوده است ،ادامه داد: تیم فوتبال فولاد خوزستان بعنوان یک تیم بزرگ شهرستانی از جمله تیم هایی بود که فوتبال کشور را از دو قطبی خارج کرد و این سنیاریو ها در آینده حتما دامان دیگر تیم های بزرگ شهرستانی را خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه عقب ماندگان از قافله قهرمانی لیگ برتر دیروز جامعه داوری را به غل و غش ، برنامه نود را به تخریب باشگاه خود و امروز قهرمانی فولاد خوزستان را زیر سوال می برند ،افزود: کسی که خواهان جام قهرمانی است باید حق خود را در زمین فوتبال بگیرید ، نه اینکه با تهمت و شایعه سازی غیرواقعی و همراهی چند نشریه زنجیریه ای خواهان کسب قهرمانی لیگ باشد.

وی بابیان اینکه خوزستان مهد فوتبال ایران بوده و خواهد بود افزود: خوزستان در فصل گذشته فوتبال خوش درخشید، فولاد قهرمان شد، استقلال صنعتی در لیگ برتر ماندگار شد و نفت مسجد سلیمان لیگ برتری شد و این موفقیت ها باهزینه هایی کمتر از هزینه های استقلال و پرسپولیس به بدست آمد و طبیعی است که آقایان پس ازفاش شدن رقم نجومی قرارداد های بازیکنان، به جای پاسخگویی عملکرد خود و حیف و میل پول بیت المال به حاشیه سازی بپردازند تا افکار عمومی را متوجه موضوعی کذب و ساخته و پرداخته خود کنند.

وی باتاکیدبراینکه در طول مسابقات لیگ برتر و دسته یک کشور خیلی ها تلاش کرداند فولاد خوزستان را از کورس قهرمانی خارج کنند و استقلال صنعتی را به لیگ دستهیک ساقط کنند ادامه داد: شاهد بودیم که اقایان در اوج حساسیت مسابقات دسته یک، یک امتیاز از تیم نفت مسجد سلیمان کسر کرداند تا شاید بتوان با این اقدام جلوی صعوداین تیم به لیگ برتر را گرفت.

رییس فراکسیون نفت،گاز و پتروشیمی مجلس در ادامه افزود: مردم عزیز،مدیران باشگاهها و بازیکنان تیم ها در هر رده ورسته ورزشی اطمینان داشته باشند که بعنوان نماینده گان آنها در مجلس شورای اسلامی از افتخارات ورزشی و غیر ورزشی و حقوق مردم استان دفاع خواهیم کرد و نمیگذاریم تعدادی دلال و پادو در لباس مطبوعاتی و غیر مطبوعاتی ازرش ها و افتخارات فرزندان آنها به ویژه قهرمانی قاطع و مقتدارنه تیم فولاد و مدیریت بی حاشیه سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان را زیر سوال ببرند.

موسوی با تاکید براینکه امیدواریم تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا همچون لیگ برتر خوش خواهد درخشید و این جام را همانند جام لیگ برتر به اهالی خوزستان هدیه کند، افزود: هرکسی که بخواهد برای باشگاه مردمی فولاد خوزستان یا دیگر تیم های ورزش استان حاشیه سازی کند، و تهمت و افترا غیر واقعی و شایعه سازی کذب نماید در هر پست و مقامی که هست را سرجایش مینشانیم و در این مسیر با هیچ کسی تعارف و مسامحه نخواهیم داشت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۵
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
comment
0
1
comment آقایان مطلب نوشته شده پرازغلط املایی بوده لطفا تصحیح کنید
comment
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
comment
5
1
comment تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
comment
عماد جعفری پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
comment
0
1
comment تلاش برای ضربه زدن به فولاد در اصطلاح عامه چیزی نیست جز "جرزنی ناشی از ضعف"
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
comment
1
1
comment سید شریف حسینی قبلا پیگیریهای زیادی برای پایان دادن به این شایعات داده بود که جا دارد از ایشان تشکر شود.
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
comment
0
1
comment از آقایان سید شریف و سید شکرخدا تشکر میکنیم .
کاش[...] که معلوم نیست کجا مشغول است , کمی به فکر شهرمان باشد [...] افسوس...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار