اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷

مدیر منابع انسانی شركت ملی حفاری ایران از شروع به كار 266 نفر از نیروهای تازه استخدام صنعت نفت در این شركت خبر داد.

'علی طاهری' در این ارتباط توضیح داد: این افراد از میان قبول شدگان مقاطع كارشناسی و كاردانی هستند كه در آزمون كتبی سراسری شركت ملی نفت ایران و مصاحبه شفاهی پذیرفته شده اند.

وی افزود: نیروهای تازه استخدام پس از حضور در مراسمی كه به این منظور برگزار شده برای گذراندن دوره های آموزشی تئوری و عملی راهی مركز آموزش شركت خواهند شد.

طاهری با اشاره به اینكه در راستای تامین بخشی از نیروی انسانی شركت ملی حفاری جذب 822 نفر از میان شركت كنندگان در آزمون سال 1390 در نظر گرفته شده بود گفت: براساس رایزنی های به عمل آمده قرار است نسبت به جذب دیگر نیروها از محل بانك آزمون سال 1390 در سال جاری اقدام شود.

مدیر منابع انسانی شركت ملی حفاری ایران اضافه كرد: نیروهایی كه برای استخدام در این شركت پذیرفته می شوند دانش آموختگان مقاطع كاردانی، كارشناسی و كارشناسی ارشد در رشته های مختلف از جمله برق، شیمی ، نفت، مواد، صنایع، مدیریت و حقوق هستند.

وی افزود: با توجه به ماهیت كار در صنعت حفاری برای نیروهای پذیرفته شده در مقطع كاردانی 36 ماه و دیگر مقاطع بین 6 تا 12 ماه دوره های آموزش تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

طاهری گفت: نیروهای تازه استخدام در این شركت پس از گذراندن دوره های تخصصی در بخش های تعمیرات، عملیات حفاری، خدمات فنی و ویژه و همچنین قسمت های اداری، منابع انسانی، مالی، قراردادها، مهندسی ساختار و برنامه ریزی تلفیفی مشغول كار می شوند.

مدیر منابع انسانی شركت ملی حفاری ایران با اشاره به این كه سازمان یك محیط زنده است كه ورود در آن جذب نیرو و خروج از آن بازنشستگی یا جدا شدن نیرو به علت حادثه ضمن كار یا موارد دیگر است، توضیح داد: استخدام در دستگاه ها بویژه صنعت نفت باید مستمر باشد زیرا بروز فاصله و نبود توازون بین نیروهای بازنشسته و تازه وارد بكار و نبود فرصت برای تبادل تجربه تبعاتی دارد.

وی افزود: با توجه به این كه براساس برنامه سند چشم انداز افق 1404 در برنامه پنجم توسعه افزوده شدن 22 دستگاه حفاری خشكی و دریایی به ناوگان این شركت پیش بینی شده است بكارگیری این دستگاه ها با منظور داشتن بخش های خدمات فنی و پشتیبانی، نیاز به افزایش حدود یك هزار سمت به سمت های فعلی داریم كه انتظار می رود در این راستا تامین نیروی انسانی شركت ملی نفت ایران همكاری لازم داشته باشد.

طاهری گفت: این نیروها از بین دانش آموختگان در مقاطع كارشناسی و كاردانی از محل بانك آزمون سال 1390 یا از طریق آزمون جدید برای كار در بخش های فنی و غیر فنی استخدام خواهند شد.

شركت ملی حفاری ایران یكی از شركت های بالادستی تابع شركت ملی نفت ایران است كه هم اكنون بیش از 90 درصد عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی مرتبط با آن را در كشور برعهده دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار